Siste leieboer

Syklusdag 3:

Allerede!
En herlig langhelg sammen. Vi har fått vært på luftetur bare oss to voksne om kvelden, vi har vært i båten en tur og fisket, bakt kake, og bare kost oss i egen hage. Planlagt litt mer ferie, noe vi alle ser frem til!

Mensen reiser straks sin vei. Lageret med tester er fylt opp igjen, og vi er klare for en ny pp! :love7

Ååh, så kjedelig at det ikke ble spire denne gang. Men godt at mens endelig kom, så man slapp stå i limbo. Det er jo bare slitsomt...!

Lykke til denne runden, satser på at du heller får plass i marsgruppa! :)

Ååh, så kjedelig at det ikke ble spire denne gang. Men godt at mens endelig kom, så man slapp stå i limbo. Det er jo bare slitsomt...!

Lykke til denne runden, satser på at du heller får plass i marsgruppa! :)
Ja, det var litt kjipt.
Det er helt sant, man vil bare videre og prøve på nytt. Så det var veldig godt at jeg kom kjapt igang her! Rart med det, men når mensen kommer så blir jeg nullstilt, og føler på mye håp atter en gang. Enn så lenge :happy:
Alltid godt med en ny sjanse.

Ja, det var litt kjipt.
Det er helt sant, man vil bare videre og prøve på nytt. Så det var veldig godt at jeg kom kjapt igang her! Rart med det, men når mensen kommer så blir jeg nullstilt, og føler på mye håp atter en gang. Enn så lenge :happy:
Alltid godt med en ny sjanse.

Ja, pleier fort være sånn. Nå har jo ikke jeg håp for å greie *selv* uansett, så NÅ blir det ikke samme skuffelse av negativ i dpo osv, men husker jo når man faktisk prøvde hver pp. Håpet om positiv, frem til tr. En dag skuffelse, og så "reset" med ny syklus og nytt håp. :p

Ja, pleier fort være sånn. Nå har jo ikke jeg håp for å greie *selv* uansett, så NÅ blir det ikke samme skuffelse av negativ i dpo osv, men husker jo når man faktisk prøvde hver pp. Håpet om positiv, frem til tr. En dag skuffelse, og så "reset" med ny syklus og nytt håp. :p
Heldigvis er det slik! Ellers hadde det jo ganske fortere blitt deprimerende. Hvordan blir det med deg i dpo land?

Heldigvis er det slik! Ellers hadde det jo ganske fortere blitt deprimerende. Hvordan blir det med deg i dpo land?

Jepp :bag: som forrige syklus, uten ivf? Så blir det jo bare akkurat samme greia. Jeg testa litt for moro skyld i dpo, men visste jo ganske sikkert at det ikke hadde klaffa, og vanligvis orker jeg ikke engang følge med på syklusen noe mer enn at "okei, mens snart".
Men nå med innsett, så blir det jo innsett på..Jeg tror St Olavs setter inn 5d etter pos EL, så på 4 dpo går jeg plutselig med 5 dagers embryo. Så pleier egentlig bare hoppe til at jeg sier 5dpo ved innsett og teller "normalt", og da blir det nok høye forventninger gitt, og maks skuffelse om det ikke klaffer :dead:

Jepp :bag: som forrige syklus, uten ivf? Så blir det jo bare akkurat samme greia. Jeg testa litt for moro skyld i dpo, men visste jo ganske sikkert at det ikke hadde klaffa, og vanligvis orker jeg ikke engang følge med på syklusen noe mer enn at "okei, mens snart".
Men nå med innsett, så blir det jo innsett på..Jeg tror St Olavs setter inn 5d etter pos EL, så på 4 dpo går jeg plutselig med 5 dagers embryo. Så pleier egentlig bare hoppe til at jeg sier 5dpo ved innsett og teller "normalt", og da blir det nok høye forventninger gitt, og maks skuffelse om det ikke klaffer :dead:
Okei, skjønner. Det blir jo veldig spennende, med så klart høye forventninger ja.. Men vi skal ha masse håp for at det blir baby! Er det gode sjanser for at det blir vellykket på denne måten? Jeg kan ingenting om dette.

Okei, skjønner. Det blir jo veldig spennende, med så klart høye forventninger ja.. Men vi skal ha masse håp for at det blir baby! Er det gode sjanser for at det blir vellykket på denne måten? Jeg kan ingenting om dette.

Jeg har hatt 2 innsett før, og det ble baby av begge - så.. forventningene er skyhøye i alle fall. Blir stor fallhøyde av sånt :dead: Usikker på hvor store sjansene er, sånn, for statistikken på ivf tar jo med ALLE, og jeg som frisk og under 35 har jo gode sjanser.. men snitt er vel 50-60% ved innsett, sier en kjapp googling. Men sant, her settes det jo inn et embryo som har begynt å utvikle seg riktig; så det er jo bare at det fester seg og fortsetter utviklingen. :nailbiting:

Jeg har hatt 2 innsett før, og det ble baby av begge - så.. forventningene er skyhøye i alle fall. Blir stor fallhøyde av sånt :dead: Usikker på hvor store sjansene er, sånn, for statistikken på ivf tar jo med ALLE, og jeg som frisk og under 35 har jo gode sjanser.. men snitt er vel 50-60% ved innsett, sier en kjapp googling. Men sant, her settes det jo inn et embryo som har begynt å utvikle seg riktig; så det er jo bare at det fester seg og fortsetter utviklingen. :nailbiting:
Kjente jeg fikk frysninger av de to siste setningene :nailbiting: Shit! Ble ekstra spent på dine vegne nå. Ikke lenge til nervøsiteten slår inn. Dette skal bli bra:happy:

Syklusdag 5:

Fine dager hjemme med lillefisen, vi koser oss masse sammen både ute og inne :Heartpink Heldigvis har vi en stor hage og fin gate å gå i.

Det gledes til å jakte eggløsning og til dpo dagene kommer. Har mye optimisme og håp, litt ekstra for denne ppen. Fantaserer om at jeg blir gravid nå i sommer, og får gå høsten i møte med baby i magen. Og i fantasien så er formen ganske bra:hilarious:
Hadde vært helt fantastisk å få et lillesøsken til de andre:love7
Nå er det bare ventetid, den kan også være spennende! Så lenge det ikke drar ut:joyful:

Syklusdag 7:

Heldigvis går dagene greit fort med hverdagslige ting. Det er helg, og masse kjekt i vente. Er alltid så godt når mannen skal være hjemme med oss om helgene. Føler ofte det blir litt full fart i ukedagene, med middag, gjøremål både utenfor og inne, så litt for lite tid sammen. Klarer å kose oss litt bare oss to om kvelden, men det er jo tidlig til sengs som regel.

Jeg føler meg skikkelig hormonell om dagen. Vet ikke hvorfor det har blitt sånn i det siste, men føler jeg er litt kvass i kantene. Håper det bedrer seg, hvertfall bittelitt før eventuell graviditet:hilarious:
Snart blir det testing hver dag. Jeg både gruer og gleder meg til den gangen. Spennende, men samtidig litt stress. Håper jeg klarer å ta det litt roligere i dpo dagene i det minste.

Back
Topp