Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Bittelitt spotting idag, og kritthvit test. Nå ble jeg glad, håper mensen er rett rundt hjørnet![]()

Det skal det!Nå skal det bli mars- og vårbaby![]()

Hurra! Noen ganger er man fornøyd når mensen kommer. Lykke til neste PP!Bittelitt spotting idag, og kritthvit test. Nå ble jeg glad, håper mensen er rett rundt hjørnet![]()

Denne gang er jeg veldig glad for det! TakkHurra! Noen ganger er man fornøyd når mensen kommer. Lykke til neste PP!![]()

Hurra!Syklusdag 1:
Nå ble jeg veldig glad!
Ny start, ny sjanse![]()
Så deiligSyklusdag 1:
Nå ble jeg veldig glad!
Ny start, ny sjanse![]()
Hurra for ny syklus og Mars baby 
Syklusdag 1:
Nå ble jeg veldig glad!
Ny start, ny sjanse![]()

Ja, det var litt kjipt.Ååh, så kjedelig at det ikke ble spire denne gang. Men godt at mens endelig kom, så man slapp stå i limbo. Det er jo bare slitsomt...!
Lykke til denne runden, satser på at du heller får plass i marsgruppa!![]()

Ja, det var litt kjipt.
Det er helt sant, man vil bare videre og prøve på nytt. Så det var veldig godt at jeg kom kjapt igang her! Rart med det, men når mensen kommer så blir jeg nullstilt, og føler på mye håp atter en gang. Enn så lenge
Alltid godt med en ny sjanse.
Heldigvis er det slik! Ellers hadde det jo ganske fortere blitt deprimerende. Hvordan blir det med deg i dpo land?Ja, pleier fort være sånn. Nå har jo ikke jeg håp for å greie *selv* uansett, så NÅ blir det ikke samme skuffelse av negativ i dpo osv, men husker jo når man faktisk prøvde hver pp. Håpet om positiv, frem til tr. En dag skuffelse, og så "reset" med ny syklus og nytt håp.![]()
Heldigvis er det slik! Ellers hadde det jo ganske fortere blitt deprimerende. Hvordan blir det med deg i dpo land?
som forrige syklus, uten ivf? Så blir det jo bare akkurat samme greia. Jeg testa litt for moro skyld i dpo, men visste jo ganske sikkert at det ikke hadde klaffa, og vanligvis orker jeg ikke engang følge med på syklusen noe mer enn at "okei, mens snart".
Okei, skjønner. Det blir jo veldig spennende, med så klart høye forventninger ja.. Men vi skal ha masse håp for at det blir baby! Er det gode sjanser for at det blir vellykket på denne måten? Jeg kan ingenting om dette.Jeppsom forrige syklus, uten ivf? Så blir det jo bare akkurat samme greia. Jeg testa litt for moro skyld i dpo, men visste jo ganske sikkert at det ikke hadde klaffa, og vanligvis orker jeg ikke engang følge med på syklusen noe mer enn at "okei, mens snart".
Men nå med innsett, så blir det jo innsett på..Jeg tror St Olavs setter inn 5d etter pos EL, så på 4 dpo går jeg plutselig med 5 dagers embryo. Så pleier egentlig bare hoppe til at jeg sier 5dpo ved innsett og teller "normalt", og da blir det nok høye forventninger gitt, og maks skuffelse om det ikke klaffer![]()
Okei, skjønner. Det blir jo veldig spennende, med så klart høye forventninger ja.. Men vi skal ha masse håp for at det blir baby! Er det gode sjanser for at det blir vellykket på denne måten? Jeg kan ingenting om dette.
Usikker på hvor store sjansene er, sånn, for statistikken på ivf tar jo med ALLE, og jeg som frisk og under 35 har jo gode sjanser.. men snitt er vel 50-60% ved innsett, sier en kjapp googling. Men sant, her settes det jo inn et embryo som har begynt å utvikle seg riktig; så det er jo bare at det fester seg og fortsetter utviklingen. 
Kjente jeg fikk frysninger av de to siste setningeneJeg har hatt 2 innsett før, og det ble baby av begge - så.. forventningene er skyhøye i alle fall. Blir stor fallhøyde av såntUsikker på hvor store sjansene er, sånn, for statistikken på ivf tar jo med ALLE, og jeg som frisk og under 35 har jo gode sjanser.. men snitt er vel 50-60% ved innsett, sier en kjapp googling. Men sant, her settes det jo inn et embryo som har begynt å utvikle seg riktig; så det er jo bare at det fester seg og fortsetter utviklingen.
![]()
Shit! Ble ekstra spent på dine vegne nå. Ikke lenge til nervøsiteten slår inn. Dette skal bli bra
Heldigvis har vi en stor hage og fin gate å gå i.