Sinnasnekkeren

Vi har ikke begynt ennå, men det blir sikkert å begynne så smått til neste sommer. Vi kommer sikkert til å dummes oss ut å bruke laaaaang tid så ser for meg at Otto hadde blitt ras skulle han ha kommet hit. Badet og planløsning i 2 etg er nok det som blir et problem:p

Oj :o de hadde kansje trengt det da :( er det lenge til dere skal bygge?
Gubben er veldig klar over forholdene og rydder tomten nå. Svigerfar derimot ser ikke hvorfor vi må rydde tomten. For hva om vi trenger noe av det som står der? Gubben har ville kaste alt for flere år siden.
Har rammetillatelsen i orden nå så må bare få siste småting i orden ifht vann og kloakk og tomten må ryddes. Og lån selvsagt. Onkelen min som skal stå for byggingen ser for seg byggestart i januar:-)

Bor i leilighet som er relativt ny, så her hadde det nok ikke vært noe å bli sint for ;). Har hatt snekker, elektriker og maler her for et knapt år siden ettersom jeg endret soveromsinndelingen og fikk to av soverommene mer jevnstore (det tredje er stort og fint fra før av).

Tror han hadde reagert på ledningene som stikker ut i toppen av skapet på badet. Uisolerte!!! Hvor vanskelig er det å teipe dem... Hører han blir irritert :D

Tror han hadde snudd i døra, har sikkelig gammelt hus så mye å ta tak i men vi lever helt greit;)

Etter fem år er ikke kjelleren ferdig, haha! Kottene på hemsen er heller ikke ferdig, så alt som venter på å komme inn der står framme på hemsen. Det ser ikke ut!
Sinnasnekkern hadde blitt sinna. :P

Vi leier så slipper unna. Men han hadde nok ikke vært fornøyd med listene som er tydelig skjøtet og han hadde vel klikket over de 3 akvariene vi har. Også ville han nok byttet ut veggene. Alle er trehvite. Vi leier ett "hus" som sto ferdig i 2009. Så er ikke så mye feil her enda. Hehe. Jo også ville han tatta terassen vår. Den har søkki så den er litt skakk. Men vi skal jekke den opp selv en dag. Men som gravid og mye annet å gjøre så får det vente.

Ja det ser jeg kan bli litt vanskelig :) men du er god som holder på med kjøkkenet da :)
Tar det mens hun sover:D hihi
Har brått så mye energi å bruke, så greit å bruke den på noe fornuftig;)

Her hadde han reagert på at noe er begynt på, men ikke ferdig ;-) har en nedkjørsel som tar tid og penger akkurat nå, så da må bad, boder, gulv på loft, vårt soverom, elektrisitet på barnerommet, vaskerom, stue og kjøkken vente :-P heldigvis er ikke alt begynt på enda :-)

Hadde vel enest vært alle de forferdelige hullene i veggene etter forrige huseier. De herpa hele leiligheten med de j**** svevende hyllene med å røske ut alt av skruer med brekkjern! :grumpy::banghead:
Og betongvegger med hull på størrelse med 20-kroninger er ikke fint! Og helt umulig å fikse uten å legge plater utenpå. Når vi overtok leiligheten så hadde de forrige eierne røska ned tilogmed gardinstengene (selv om det SKAL stå igjen) med brekkjern. Virka som at de ikke brydde seg om å være forsiktig!:rulez:BangHead

Han hadde nok reagert på det ene badet vårt som har vært under oppussing i 4 år nå :p Og ene soverommet som brukes som roterom fordi jeg bare har malt det halvveis, og en vegg i gangen som ikke er isolert og hatt på ny panel etter at ei dør ble flyttet :p
Kunne godt tenkt meg hjelp til disse tingene!

Hadde vel enest vært alle de forferdelige hullene i veggene etter forrige huseier. De herpa hele leiligheten med de j**** svevende hyllene med å røske ut alt av skruer med brekkjern! :grumpy::banghead:
Og betongvegger med hull på størrelse med 20-kroninger er ikke fint! Og helt umulig å fikse uten å legge plater utenpå. Når vi overtok leiligheten så hadde de forrige eierne røska ned tilogmed gardinstengene (selv om det SKAL stå igjen) med brekkjern. Virka som at de ikke brydde seg om å være forsiktig!:rulez:BangHead
Seriøst :o

Back
Topp