Hehe jo da men man kan ikke leie folk til alt
Det verste syntes jeg er det elektriske det rører jeg ikke selv![]()
Nei og ikke rørleggerarbeid
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe jo da men man kan ikke leie folk til alt
Det verste syntes jeg er det elektriske det rører jeg ikke selv![]()
Gubben er veldig klar over forholdene og rydder tomten nå. Svigerfar derimot ser ikke hvorfor vi må rydde tomten. For hva om vi trenger noe av det som står der? Gubben har ville kaste alt for flere år siden.Ojde hadde kansje trengt det da
er det lenge til dere skal bygge?
Nei ikke det hellerNei og ikke rørleggerarbeid
Hehe av alt han har sett så tror jeg ikke detTror han hadde snudd i døra, har sikkelig gammelt hus så mye å ta tak i men vi lever helt greit![]()
Ja det er det luresteNei ikke det hellerdet kan proffe ta seg av
![]()
Ikke santJa det er det lureste![]()
Hehe av alt han har sett så tror jeg ikke det![]()
Hehe nei jeg ville heller ikke kommet på tvKanskje ikke men han er faktisk ikke velkommen, dvs velkommen til å hjelpe oss men ikke på riksdekkende tv![]()
Tar det mens hun soverJa det ser jeg kan bli litt vanskeligmen du er god som holder på med kjøkkenet da
![]()
Hehe så bra at du har masse energi daTar det mens hun soverhihi
Har brått så mye energi å bruke, så greit å bruke den på noe fornuftig![]()

SeriøstHadde vel enest vært alle de forferdelige hullene i veggene etter forrige huseier. De herpa hele leiligheten med de j**** svevende hyllene med å røske ut alt av skruer med brekkjern!
Og betongvegger med hull på størrelse med 20-kroninger er ikke fint! Og helt umulig å fikse uten å legge plater utenpå. Når vi overtok leiligheten så hadde de forrige eierne røska ned tilogmed gardinstengene (selv om det SKAL stå igjen) med brekkjern. Virka som at de ikke brydde seg om å være forsiktig!![]()