Sinnasnekkeren

rosahårdått

Forumet er livet
Novemberlykke 2015
Hvis han skulle ha kommet til deg hva hadde han reagert på da? :) å hva ville du hatt hjelp til å fikse? :)

Kom gjerne med bilder :D

Jeg tør ikke komme med bilder fordi jeg skjems litt over stua. Den er grei nok, men den har så mye som kunne vært mye mye bedre. Kjøkkenet også. Jeg har så lyst på nytt kjøkken fra IKEA. Har blitt forelsket i ett. Nei, han kunne pussa opp alt for min del. Men helst stua eller kjøkkenet :)

Vi hadde fått kjeft fordi ingenting er ferdig. Vi har begynt over alt.
Han hadde sikkert hjulpet oss med badet og gangen:)

Tror ikke han hadde reagert på noe :P Men kunne gjerne pussa opp for å gjøre det litt mer spennende i stua og i kjellerstua, og fått nye garderobeløsninger på alle rom :)

Her er kledning ute, alle vinduer og ytterdør tatt. Vi har lagt belegningsstein, bygd veranda og bygd garasje. Nesten alle flater innvendig er byttet unntatt gulvet i stua. Badet er nytt og kjøkkenet er greit nok, men skulle gjerne hatt hvitt kjøkken.

Vi har litt som gjenstår, feks foringer og listing i gangen. Egentlig må vi rive hele veggen der for det var visst ikke lagt dampsperre bak. Ville byttet gulvet i stua, skiftet ut mdf-plater på soverommet vårt og lagt tapet i stedet. Ville gjerne bytta kjøkken og å innrede kjelleren hadde ikke gjort noe!!! :) i tillegg har vi bare 2 soverom oppe og det syns jeg er litt dumt. Skulle gjerne hatt hovedsoverommet i kjelleren

Hagen. Den ser ut som et h... etter drenering for et år siden.
Ellers er det vel ikke så mye. Driver og pusser opp kjøkkenet, men jeg tar et rom av gangen;)

Men hagen er litt vanskelig med mini på 8 uker:p

Hagen. Den ser ut som et h... etter drenering for et år siden.
Ellers er det vel ikke så mye. Driver og pusser opp kjøkkenet, men jeg tar et rom av gangen;)

Men hagen er litt vanskelig med mini på 8 uker:p
Ja det ser jeg kan bli litt vanskelig :) men du er god som holder på med kjøkkenet da :)

Leier og leiligheten er ganske ny (ca 3 år) så ikke så mye å fikse her. Han hadde nok heller kjeftet på husverten som ennå ikke er ferdig med sin del og uteområdet. Men gubben har en eiendom som vi skal bygge på. Hadde nok kjeftet gubben (eller egentlig svigerfar) huden full for å la tomten forfalle med diverse skrot som svigerfar har samlet på i årenes løp. Og huset som står og hvor svigerfar bor er i ganske dårlig forfatning egentlig (men går an å bo i) så han hadde nok kjeftet på hele huset

Leier og leiligheten er ganske ny (ca 3 år) så ikke så mye å fikse her. Han hadde nok heller kjeftet på husverten som ennå ikke er ferdig med sin del og uteområdet. Men gubben har en eiendom som vi skal bygge på. Hadde nok kjeftet gubben (eller egentlig svigerfar) huden full for å la tomten forfalle med diverse skrot som svigerfar har samlet på i årenes løp. Og huset som står og hvor svigerfar bor er i ganske dårlig forfatning egentlig (men går an å bo i) så han hadde nok kjeftet på hele huset
Oj :o de hadde kansje trengt det da :( er det lenge til dere skal bygge?

Back
Topp