Hvis han skulle ha kommet til deg hva hadde han reagert på da?
å hva ville du hatt hjelp til å fikse?
Kom gjerne med bilder
Kom gjerne med bilder
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er lett å komme Ibsen fella da når det er mye som skal gjøresVi hadde fått kjeft fordi ingenting er ferdig. Vi har begynt over alt.
Han hadde sikkert hjulpet oss med badet og gangen![]()
Ja, dessverre. Men vi har lært myeDet er lett å komme Ibsen fella da når det er mye som skal gjøres![]()
Så braJa, dessverre. Men vi har lært myeog vi er snart ferdig
Hehe det hadde nok jeg å gjortAt mannen har tatt noen kjappe og kanskje litt for enkle løsninger her og der![]()
Ja er fint nok altså, men ser man nøye ser man at det ikke er utført av en fagmann på timebetalingHehe det hadde nok jeg å gjort![]()
Ikke her hellerIkkeno![]()
Hehe jo da men man kan ikke leie folk til altJa er fint nok altså, men ser man nøye ser man at det ikke er utført av en fagmann på timebetaling![]()
Ja det ser jeg kan bli litt vanskeligHagen. Den ser ut som et h... etter drenering for et år siden.
Ellers er det vel ikke så mye. Driver og pusser opp kjøkkenet, men jeg tar et rom av gangen
Men hagen er litt vanskelig med mini på 8 uker![]()
OjLeier og leiligheten er ganske ny (ca 3 år) så ikke så mye å fikse her. Han hadde nok heller kjeftet på husverten som ennå ikke er ferdig med sin del og uteområdet. Men gubben har en eiendom som vi skal bygge på. Hadde nok kjeftet gubben (eller egentlig svigerfar) huden full for å la tomten forfalle med diverse skrot som svigerfar har samlet på i årenes løp. Og huset som står og hvor svigerfar bor er i ganske dårlig forfatning egentlig (men går an å bo i) så han hadde nok kjeftet på hele huset