silikon

kanskje jeg tillogmed får en stjerne til snart[:)]

Så fine!Men, er det lik str. på dem?Dumt spørsmål kanskje[8|]
trodde de ville se mye mer hovne og såre ut!Kjempeflotte[:D]

den slutter vel på 1 år.. hun ble 1 30 desember[:)]

hun trenger vel ikke være nonne selv om hun reagerer på at noen legger ut bilde av puppene sine??? jaja. og hun trakk seg sikkert fordi hun fikk beskjed om å ikke gå inn på den tråden her.
selv liker jeg ikke silikon og at det har blitt en sånn trend, men om andre vil gjøre det så værsegod, har bare ikke tenkt å gjøre det selv:)

ORIGINAL: ¤Gabriel`s mam¤

Så fine!Men, er det lik str. på dem?Dumt spørsmål kanskje[8|]
trodde de ville se mye mer hovne og såre ut!Kjempeflotte[:D]

jeg trodde de skulle være gule blå lillla og grønne men nei de så sånn ut når jeg pakket dem ut fra teipen[:D] de er litt skjeive kanskje bare....

Ja, det er kanskje ikke så rart siden de er så nye!

Åh, da kan jeg tenke meg du ble glad og letta når du fikk se dem[;)]

ORIGINAL: lykkeligemeg

hun trenger vel ikke være nonne selv om hun reagerer på at noen legger ut bilde av puppene sine??? jaja. og hun trakk seg sikkert fordi hun fikk beskjed om å ikke gå inn på den tråden her.
selv liker jeg ikke silikon og at det har blitt en sånn trend, men om andre vil gjøre det så værsegod, har bare ikke tenkt å gjøre det selv:)

trend? det er jo ikke som å gå å kjøpe seg den nye madonna koleksjonen på hennes liksom...

her kommer jeg og maser enda litt mer... fikk du dekket noe av kostnadene? hva skal til for å få dekket fiksing av pupper egentlig?[:)]

Plastisk kirurgi er blitt en trend - og den har vart ganske lenge.
Trenden endrer seg hele tiden, og det samme med hva som er "in".

At så mange jenter ønsker seg silikon har jo blitt en trend og det er vel de færreste som hever på øyenbrynene når noen sier at de har silikon.
Er vel ca 70 000 jenter i Norge som har det.

Hvis en ikke kan kalle det å operere seg til større bryster en trend, så kan en vel ikke kalle botoxinjeksjoner heller for trend..? (noe det er)

nei, men har lekt med tanken av og til, men det blir nok aldri noe av.

Det er ikke en trend i mine øyne. jaja... botox kan heller ikke kalles en trend. for å ¨få dekket silikon tror jeg man må ha verdens minste pupper. det vil si bare brystvorter... og ekstremt dårlig selvtillit.. jeg har betalt de selv.. eller det vil si typen har[:D] ja jeg kommer til å se så sinnsykt bra ut på stranda i sommer... Gleeeeder meg:)

må nok påstå at det er litt trend på det. men eg må sei at når eg er ferdig babyane eg skal ha og puppane når ned til knærene så vil det nok friste. har store og tunge no som henge en del, blir vell ikkje bedre etter amminga. kan vell håpe at eg er sånn som mamma som fekk store og fyldige pupper av amminga...[:D] då blir det bare litt løfting på de.

jaja virri du har no 7 sider om puppane dine, må vere litt komisk det[:D][:D] kunne tenkt meg å sett de, men eg rekner med at du er skitlei av å sende ut på bilder av de[;)][:D]

selvfølgelig skal du få se[:D]

tusen takk for bildet!! dei var skikkelig fine jo, til at det var gått så kort tid etter oprasjonen.
trur du komme til å få en pent struttandes sommar ja....!!![;)]

Ja har det er 5 år siden jeg la de inn.

ORIGINAL: MammaOkt

Plastisk kirurgi er blitt en trend - og den har vart ganske lenge.
Trenden endrer seg hele tiden, og det samme med hva som er "in".

At så mange jenter ønsker seg silikon har jo blitt en trend og det er vel de færreste som hever på øyenbrynene når noen sier at de har silikon.
Er vel ca 70 000 jenter i Norge som har det.

Hvis en ikke kan kalle det å operere seg til større bryster en trend, så kan en vel ikke kalle botoxinjeksjoner heller for trend..? (noe det er)

Signerer!! [;)]

You must log in or register to reply here.
Back
Topp