silikon

har ikke, men skal på konsultasjon på fredag[:D]

så gøy[:D] husk å hør på legen d vet som regelt best ang hvos mye du skal ta å sånn syns jeg ihvertfall.. har sa at jeg burde ta en plass mellom 300 og 350 og siden jeg ville ha litt store tok jeg 350cc

your boobs are okei ... vil å gjøre det...

gratulerer med nye boobs...[:)]   jeg trenger ikke silikon, men hadde jeg vært missfornøyd med størrelsen hadde jeg nok vurdert det ja... her må de sikkert løftes etter ammingen kan jeg tenke meg, hehe

får jeg se bilder av de nye puppene? 

ORIGINAL: lillemæj

your boobs are okei ... vil å gjøre det...

det er de[:D]

ååå... høres så greit ut å få fine pupper!!! blir sjalu jeg[:o]

men tror ikke 25 000 er så lett å skrape sammen her i huset... heller ikke at typen har 6 uker fri [&:][&o]

heldiggris [:D]

oi... er inne på den nettsia og ser - puppene må vel ikke bli slik trillrunde "kuler"? [&:]

typen min hater silikon, hadde sikkert hata puppene mine for resten av livet hvis de hadde blitt sååå unaturlige, hehe [8D][:)]

det er jo fra usa å de vil jo ha så runde som mulig[:D] det er jo veldig forskelig fra person til person hvordan de il se ut[:)]

ORIGINAL: virri

det er jo fra usa å de vil jo ha så runde som mulig[:D] det er jo veldig forskelig fra person til person hvordan de il se ut[:)]

åok, hva vet vel jeg, hehe? [:D]

(er helt i min egen puppeverden her jeg sitter, har aldri studert pupper så masse som nå[8D][:D])

ORIGINAL: ~Frøken Dings~

Kan jeg få seeeee!!!!!!!!!!!!!! ???????? Nysgjerrig, ja! [:D]

sign

ORIGINAL: Nahemah

Jeg vil se også[:D]

me toooo![:)]

ORIGINAL: MinaMor

me toooo![:)]

Og jeeeg [:)]

Haha så kult... tror bare det finnes en nonne her å hun har gitt opp denne diskusjonen[:D]

me too please[:D]

Jeg har alltid sagt at jeg aldri skal ta silikon, og tror nok jeg holder på den, men jeg vet jo aldri hvordan kompleksene mine blir etter jeg har ammet osv...så jeg får se da, men tror nok ikke det!! Om jeg skulle det så ville jeg hatt de slik de er nå(altså før fødsel) er så mange som tar de større og jeg syns det ser så teit ut i forhold til kroppsfasongen deres!![:)]

Men jeg dømmer absolutt ikke de som har tatt, skjønner at mange har komplekser og slik, og man får gjøre som man vil her, syns jo selv at det er pent med faste normalstore pupper!![:D]

Slit an med nye pupper...[:D][:D]

Noen som vet hvordan det er å amme med silicon?

ORIGINAL: *MaRgArItA*

Jeg har alltid sagt at jeg aldri skal ta silikon, og tror nok jeg holder på den, men jeg vet jo aldri hvordan kompleksene mine blir etter jeg har ammet osv...så jeg får se da, men tror nok ikke det!! Om jeg skulle det så ville jeg hatt de slik de er nå(altså før fødsel) er så mange som tar de større og jeg syns det ser så teit ut i forhold til kroppsfasongen deres!![:)]

Men jeg dømmer absolutt ikke de som har tatt, skjønner at mange har komplekser og slik, og man får gjøre som man vil her, syns jo selv at det er pent med faste normalstore pupper!![:D]

det kan jeg være enig i. men hvis de vil ha super store så ta super store.. de får jo bare vondt i ryggen etterhvert tipper jeg[;)] 
når du er på sånn konsultasjons time så gir legen beskjed om hva som vil se best ut.

ORIGINAL: Lille Bea

Hi hi, ikke dårlig å få 6 sider om puppene sine altså, nice going virri[:D][:D][:D][:D] Tror dere er noen snuskete puppetroll hele gjengen[8D][:D]

Har du fortsatt veldig vondt eller?

det er helt sinnsykt.. bare gjett hvor mange pm jeg har fått[:D]

Jeg vil åååå seee!!!Hadda jeg bare hatt pengene, hadde jeg ikke tvilt et sekund på å gjøre det!

Back
Topp