silikon

ORIGINAL: Miss_Stine

å jeg og har lyst! har tenkt på det siden evigheter!
men er jo det spørsmålet om en skal ha flere barn og om de blir hengende da!?
og uansett så anbefaler de at det går 2år før en får barn igjen etter operasjoen.

hvor opererte du?
colluseum klinikken i stavanger

ORIGINAL: MammaOkt

Jeg har ikke lyst til å måtte gjennomgå ny operasjon med narkose hvert 7-10 år for å få lagt inn nye implantat.
Er veeeldig skeptisk til å operere inn et fremmedlegenme som silikon inn i kroppen min...
Men hadde det ikke vært for det så hadde jeg kanskje gjort det etter jeg var ferdig med alle barna jeg skal ha.[:)] SKal aldri si aldri.

Sign

Blir nok også silikon/saltvann (enkelt og greit:nye pupper) på meg også med tiden. Begge mine "gamle" skal bort om noen år, helt bort da det er veldig mye brystkreft i familien min, (mange typer også). Ikke at det gjør meg noe, er egentlig fornøyd med den ene puppen min men den andre er så pitteliten[:D].

Så kanskje får jeg like pupper om noen år[:D]

virri: vær stolt over puppene dine du[:D]

virri kan jg få bilde?

Drit fine[:D]

Var ei som nevnte at puppene må byttes ut hvert 7 år. Det er ikke sant.
Bare for å få det av klart. Silikon er evighetsvarende.
Før lagde man mye tynnere silikonputer og det foldet seg lettere.

Dagens er mye bedre kvalitet.

Jeg har silikon, men mine har dessverre kapslet seg. Det er ikke noe moro.
Ble gravid bare noen måneder etter at jeg hadde tatt dem, så det er derfor.

Skal bytte de ut, er ellers kjempe fornøyd.

Gratulerer med nye pupper, det føles godt!

ORIGINAL: Sara Emilie's mamma

Nei. kunne aldri tenke meg å ha det heller, selvom jeg har små pupper....

Gratulerer virri!
Gla for å høre at du er fornøyd!

Kan jeg få se bilde?

tror de som ville se har fått bilde nå?? haha morsomt at det var mange flere enn de som ikke likte bildet av "jentene" mine[:D]

men virri... det var såpass vondt at hvis jeg skulle komme til å gjøre det så bør det være planlagt noen fridager for typen min etterpå?
jeg klarer ikke å ha nye pupper og 2 små unger samtidig?

har så lyst til å vurdere det om et år... vet jeg er ferdig med amminga for ei god stund siden da... og vil ha pupper så jeg kan gå på stranda den sommeren iallefall [:)]
(lei av å hatt 2 høygravide somrer nå - jeg som baaare lever for sommeren[&o])

ORIGINAL: **Flash**

men virri... det var såpass vondt at hvis jeg skulle komme til å gjøre det så bør det være planlagt noen fridager for typen min etterpå?
jeg klarer ikke å ha nye pupper og 2 små unger samtidig?

har så lyst til å vurdere det om et år... vet jeg er ferdig med amminga for ei god stund siden da... og vil ha pupper så jeg kan gå på stranda den sommeren iallefall [:)]
(lei av å hatt 2 høygravide somrer nå - jeg som baaare lever for sommeren[&o])

ja jeg har typen her på heltid! du kan jo ikke løfte barna dine på 6 uker ca.. du ligger på sofan i 3 dager med smerter. så ja du trenger en der til å hjelpe deg. men har du det så går alt fint.. tror det er 2 uker du ikke skal løfte å etter det må du løfte skikkelig gå ned i kne bøy liksom

ORIGINAL: Monicus

Var ei som nevnte at puppene må byttes ut hvert 7 år. Det er ikke sant.
Bare for å få det av klart. Silikon er evighetsvarende.
Før lagde man mye tynnere silikonputer og det foldet seg lettere.

Dagens er mye bedre kvalitet.

Jeg har silikon, men mine har dessverre kapslet seg. Det er ikke noe moro.
Ble gravid bare noen måneder etter at jeg hadde tatt dem, så det er derfor.

Skal bytte de ut, er ellers kjempe fornøyd.

Gratulerer med nye pupper, det føles godt!

hva skjer hva de kapsler seg? Blir de vonde, eller annerledes og ta på?

jeg vil oxo se bilde [:)] Har så lyst til og ta etter mini er født [8D] Mangler bare pengene [:)]

ORIGINAL: virri

ja fikk meg det på torsdag:) er foreløpig super fornøyd[:D] men det er noe jeg alltid har hatt lyst på....

men det er vondt;)

jeg tok solikon for 2 år siden er kjempe fornøyd men det er ganske vondt de 3-4 første dagene.

kordan blir det me silikon hvis man ska ha flere barn? burde man vente til man har fått alle barna man ska ha? noen som har tatt brystløft?

Vil også se bilde.[:)]

tenker på det selv. Ikke det mine er mer en store nok. Så kanskje det er nok med en liten reduksjon. Vil ha faste B eller C cup, ikke slappe E-cup som jeg har nå!![:'(] Nesten så jeg føler jeg må rulle de inn i BH`n.

Må bare bli ferdig med å lage unger først, også må jeg vel spare litt også.[;)]

æ vil å se bilde.....

heia nå husker jeg ikke hvem som har fått og ikke fått.. send pm!!  det er så gøy med masse tilbake meldinger[:D]

Puppene mine er mye bedre i dag[:D] var å kjøpte meg bh i går som jeg ikke kan bruker før om 6 uker men putt[;)] 

Back
Topp