silikon

ORIGINAL: MammaOkt

Jeg har ikke lyst til å måtte gjennomgå ny operasjon med narkose hvert 7-10 år for å få lagt inn nye implantat.
Er veeeldig skeptisk til å operere inn et fremmedlegenme som silikon inn i kroppen min...
Men hadde det ikke vært for det så hadde jeg kanskje gjort det etter jeg var ferdig med alle barna jeg skal ha.[:)] SKal aldri si aldri.
Må man det alså? Jeg hadde lyst på,men spørs om jeg tør. Hater   oprasjoner[:o]

Det jeg gruet meg til var narkosen men det gikk fint det og:) kan legge ut et bilde hvis det ikke støter noen??

Nei har ikke det, har store nok.. hehe

Men tror ikke jeg hadde turt å ta om jeg ville, har hørt om så masse komplikasjoner, og at de må fikses på ca hver 15 år, og ender opp med masse arr og greier..

Finnes jo så masse alternativer nå, med bh'er med innlegg og det hele..

Nei har ikke det,men har veldig lyst på. Har alltid hatt ganske små,og svangerskapet gjorde ikke saken bedre.
Men det som bremser meg er det at man må bytte de ut etter 1-15 år.Har ei venninne (faktisk 3 venninner) som har lagt inn,og hun må snart inn og bytte de ut.

Og så vil ikke gubben at jeg skal legge inn,for "han liker mine sånn som de er,naturlig" [:'(] Pøh!Han nekter meg ikke,for han vet at jeg har komplekser for mine små,og vet at han støtter meg hvis jeg bestemmer meg for det.
Men er så pysete og vettu,er redd for operasjonen og smertene etterpå.

Men skulle gjerne ha hatt noe som fylte ut mine gamle bh`er da...[8D]

de er jo kjempe ferske;) 4 dager!!

WOW flotte bobs ja! [;)]

takk:) e så fornøyde atte[:D]

å jeg og har lyst! har tenkt på det siden evigheter!
men er jo det spørsmålet om en skal ha flere barn og om de blir hengende da!?
og uansett så anbefaler de at det går 2år før en får barn igjen etter operasjoen.

hvor opererte du?

Selv om jeg ikke har verdens største så kunne jeg ikke tenkt meg silikon nei... ! Men har heller ikke noe imot de som velger å ta det da..bare sånn at det også er sagt

uhm.. æhh.. de var jo lekkre da, men med all respekt var ikke det å gå litt langt. Ligge puppene sine ut på nettet liksom. Trenger du noen slags form for bekreftelse på noe eller?

Ja jeg forstår jo det at jenta er fornøyd og det har hun jo all grunn til å være. Men å legge bilde ut sånn som dette byr meg litt imot. Sorry altså. HUN er den som burde sendt bildet over PM til den som vil se. Bare min mening.. for all del ikke la den gå alt for innpå dere *kremt*

sånn vil det ALLTID være. Greit for noen, støtende for andre. Forstår bare ikke tanken bak det å legge seg ut på nettet med sånne bilder. Men jeg har sagt mitt! Dette er som sagt min mening og det sier jeg RETT ut !

det var vell bare å drite i å se det!

hehe[:)]

men det er jo det. vil man ikke se så er det ikke noe vits å gå inn på trådem hun skrev jo at hun skulle vise dem

jada jada.. virre har flotte pupper! Mye man kan prate om her inne men å legge ut bilder av sånt synst JEG er å gå for langt. Jeg skrev bare MIN mening jeg.. sånn som ALLE andre her inne gjør.

tåpelig med alt det silikonhysteriet.

[:D]haha så morsommt litt pupp tåler dere ikke nei;) jaja de er jo blitt fjernet fordi visse personer her blir vis litt misunnelig på de fantastiskt fine puppene mine!!! jeg er super fornøyd å hvis det er noen som vil se så send meg en pm sender gjerne et bilde av de flotte puppene mine til deg.. hehe må le litt igjen dere er så herlige at dere gidder å krangle om noen pupper...jaja dere om det.

Back
Topp