silikon

snob

Glad i forumet
hei alle sammen noen som har fått seg silikon eller?

Jeg har[:)] er fornøyd,er kjempefine selv etter å ha fått barn,men gruer meg veldig til å måtte bytte de om noen år ja...selv om det er lenge til,en gang kommer jeg nok bare til å ta de ut istedefor

nope.. men om æ får somalia puppa [;)] ætte amming når æ har fådd de ongan æ ska ha e d stor sjangs før at æ skaffa mæ d [:D]

ja fikk meg det på torsdag:) er foreløpig super fornøyd[:D] men det er noe jeg alltid har hatt lyst på....

men det er vondt;)

hvor mye la du inn og hvor mye betalte du og hvordan er arra??

vil ha det selv nemlig [:)]

ja jg vil nå si at det var teposer jeg hadde før det;) jeg har tatt 350 cc og alle her tror sikkert at jeg ser ut som pamela nå men det gjør jeg ikke[:D] betalte 27000. Det er ganske dyrt[:)] men for meg med dårlig selvtillit så var det verdt det:)  men jeg har låge på sofaen å angret i 3 dager. men nå er ting bedre. De teipes jo sammen så det ser ut som jeg bare har en pupp[:D] så jeg har ikke hatt det så bra nei.. våknet hver time og typen måtte sette meg opp å legge meg ned igejn.. hahaha det er ikke bare bare[:D] 

arrene er under og bitte små

nope har ikke og kommer ikke til å ta [;)]
gratulerer med dine [8D]

må lide før sjønnheta vettu[:D]

det høres vondt ut [&o]

men jeg har lyst og ta det egentlig, dem jo ikke små nå, men etter jeg ammet syns jeg dem har blitt mindre [&:]

gratulere med nye pupper får me se de og he he .....nei jeg har nokk hadde  heller trengt et løft og en bukoprasjon[;)]

ja må lide for skjønnheten;) ja heldigvis går det over.. det verste er at jeg ikke kan ta opp Dina og kose med henne[:(] stakkar men hun vet at mamma har vondt å hun kommer bort og gir mamma en nuss av og til[:)] det hjelper masse!!

ORIGINAL: Lon@

gratulere med nye pupper får me se de og he he .....nei jeg har nokk hadde  heller trengt et løft og en bukoprasjon[;)]
selvfølgelig!!!! må bare få tatt bilde først! imorgen kanskje:)

ORIGINAL: virri

ja jg vil nå si at det var teposer jeg hadde før det;) jeg har tatt 350 cc og alle her tror sikkert at jeg ser ut som pamela nå men det gjør jeg ikke[:D] betalte 27000. Det er ganske dyrt[:)] men for meg med dårlig selvtillit så var det verdt det:)  men jeg har låge på sofaen å angret i 3 dager. men nå er ting bedre. De teipes jo sammen så det ser ut som jeg bare har en pupp[:D] så jeg har ikke hatt det så bra nei.. våknet hver time og typen måtte sette meg opp å legge meg ned igejn.. hahaha det er ikke bare bare[:D] 

grattis med nye bobs!!!!
jeg var med min søster for ett år siden og hun hadde nesten ikke vondt etter operasjonen,så det er nok veldig forskjellig...!
hun er super fornøyd!!

jeg skal ta,men etter jeg er ferdig med barn!!

nei, kunne aldri tenkt meg det.. men uansett så er forparten her nesten for store.. hehe...[8|]

jeg har kjempe lyst på silikon...[:)] men har ikkje rå til det, men når jeg har blitt ferdig med utdannelse osv SÅ skal eg ha silikon!! har kjempe småe pupper!![:(] menne går det ikkje ann å få sånn saltvanns silikon (eller ka det heter) nå, som IKKJE skal være farlig?? noen som vet det?? blir arret veldig synlig??(altså sånn at det blir styg liksom?)

Jeg har ikke lyst til å måtte gjennomgå ny operasjon med narkose hvert 7-10 år for å få lagt inn nye implantat.
Er veeeldig skeptisk til å operere inn et fremmedlegenme som silikon inn i kroppen min...
Men hadde det ikke vært for det så hadde jeg kanskje gjort det etter jeg var ferdig med alle barna jeg skal ha.[:)] SKal aldri si aldri.

gratla[;)] har sjøl gjort det for 2 år siden ca.å eg har aldri tregt.det var ikkje vondt lenge.kun ubehagelikt til di føltest som mine egne,mn det er verdt det syns eg[:)]

Back
Topp