Shoppingtråd!

Har så lyst til å kjøpe babyklær, men prøver å styre meg til etter ul i allefall. Skal på tul til tirsdag. Hvis alt ser bra ut, blir det nok å kjøpe et nøytralt babyplagg :p Ellers har vi mye etter førstemann.
 
Har mye etter førstemann. Men kjøpte nettopp ny bilstol som lille kan bruke en i framtiden da. Men var vel kanskje mest til storebror ;)
Også har vi kjøpt nye dekk til vogna for de er ganske slitte :p
 
Jeg har ikke sluppet gleden så mye at jeg har turt å kjøpe noe enda, men må kanskje kjøpe en nøytral body snart :Heartred
 
Jeg har kjøpt mammabukse og -shorts. Men ikke brukt de enda. Ny TUL i morgen, og går det bra så tar jeg de i bruk.
 
Har vært lenket til sengen i over 2 uker nå, så utenom vognen har jeg ikke fått kjøpt noe enda, er også usikker på om jeg vil vite kjønnet denne gangen :rolleyes:
Uansett så blir det nok noen søte små plagg når formen blir bedre :Heartred

Er så koselig og gå i butikkene og kikke på babyklær :Heartred
 
Jeg har bestilt meg kroppspute sånn som ser ut som en U, det var det siste jeg kjøpte som ikke er mat jeg har lyst på.. For noe av maten jeg kjøper er definitivt graviditetsrelatert:hilarious:
 
Jeg har bestilt meg kroppspute sånn som ser ut som en U, det var det siste jeg kjøpte som ikke er mat jeg har lyst på.. For noe av maten jeg kjøper er definitivt graviditetsrelatert:hilarious:

Kjøpte meg en slik for en tid tilbake jeg og. Eneste som er litt kjedelig er at jeg er så høy at jeg ikke får like bra utbytte av den som vist på reklame. Men ellers fornøyd med den!
 
Vi kjøpte juniorjenter til eldstemann i går. Så startar vi prosessen med å få han til å sove i eiga seng og ikkje i vår seng. Då kan vi flytte inn sprinkelsenga på vårt soverom. :laughing002
 
Bbhugme. Sliter med smerter i bekkenet
Vurderer så å skaffe meg bb hugme selv om jeg har en annen ammepute jeg bruker i senga pga bekkenet.. Hvis jeg finner noe mellom jobb og hjemme på finn eller noe kommer jeg nok til å kjøpe!
 
Kjøpte Medela brystpumpe i går. Tilbud på babybanden.no :))

(Har vi tilbudstråd? Evnt også en festet tråd med link til de viktigste trådene? :) )
 
Kjøpte t-skjorte til storebror som annonserte nyheten :happy:
 
Treningstights fra Mamalicious (som er så (!!!) behagelig) og turbukse fra Stormberg. Nå har jeg ingen unnskyldning.
 
Back
Topp