Shoppingtråd!

Det aller siste jeg kjøpte var vitamin- og kosttilskudd for gravide.

Men har også kjøpt et sett med 2 hvite bodyer, en giraffrangle og smokker! Brukte det til å fortelle barnefar den store nyheten på fredag! [emoji16] [emoji1]
 
Har fylt på vitamin- og minerallageret: B12, Folat, Jod, Jern og d-vit. Også kjøpte jeg en hvit liten langermet body for å ha ved siden av graviditetstesten når jeg viste til min samboer! <3
 
Herlighet.. galskap MEN.. ei som jobber i butikken tvers ovenfor der jeg jobber sa i dag at hun kjører til IKEA i natt! [emoji28]
Så... nå har jeg bedt henne kjøpe med sprinkelseng og madrass.....

Vi har ikke fra før, vi lånte av svigerinna mi sist gang og nå bruker de den selv [emoji28]

Så.. nå får spiren bare klamre seg fast og vokse seg stor, sunn og frisk!!! [emoji85][emoji177]
 
Tenker vi prøver aio først, ettersom mannfolket aldri har skiftet en eneste bleie før han må nok ha set enklest mulig!
Hvor mange innlegg og cover har dere brukt? :) hvis du har gjort det før?
20-24 stk tenker jeg dersom dere skal bruke AiO og vaske kun 2-3 ggr i uka! Har en 5-6 cover og rundt 20 hver av lommer og innlegg. Må nok ha noen til, men jeg venter og ser hvordan de passer. Har også noen AiO liggende etter de andre barna.. Tror vi kommer til å gå for brettebleier og ullcover i tillegg!
 
20-24 stk tenker jeg dersom dere skal bruke AiO og vaske kun 2-3 ggr i uka! Har en 5-6 cover og rundt 20 hver av lommer og innlegg. Må nok ha noen til, men jeg venter og ser hvordan de passer. Har også noen AiO liggende etter de andre barna.. Tror vi kommer til å gå for brettebleier og ullcover i tillegg!
Fortsetter på pm :)
 
Det siste jeg kjøpte var en body og en bukse i grått, den dagen jeg fant ut at jeg var gravid. Klarte ikke dy meg!!
 
Last edited:
Det siste jeg kjøpte var 3 strømpebukser, en genser og en myk kaninbamse på en butikk som skal legges ned.
 
Kjøpte to gravidbukser på nett i går og t-skjorter til kommende storebror og storesøster.
 
Har kjøpt folat :)

Ellers har jeg mye etter mine 2 barn.
Kjøper litt nye klær, seng, stellebord og slikt etterhvert
Men jeg må kjøpe en liten ting til babyen etter IKM, det her jeg gjort med de to andre :Heartred
 
Googlet meg frem til en side som heter Spreadshirt. Designet egne :) Kan vise bilde når jeg har fått de!
 
Back
Topp