Shoppingtråd!

Kjøpte en bbhugme i går. I blå og korall [emoji1]
Også har svigers kjøpt business class billetter til San Fransisco og LA i november så da blir det babyshopping!!! Hun vet ikke at jeg er gravid igjen - skal vente til vi vet kjønn med å si det denne gangen.

Image1531382206.653436.jpg
 
Har ikke handlet noe til denne graviditeten enda, men under de forrige som har endt i SA hadde jeg fått noe og kjøpt. Er så heldig å få/kjøpe billig av min svigerinne siden «alle» vet at vi prøver.
Så jeg har
• stellebord (mangler stellematte)
• ergobaby 360 med nyfødt innlegg og vintertrekk
• easy grow sommerpose
• diverse til tripp trapp
• ammepute
• babynest
• masse klær om det blir gutt
• ellers har jeg strikket en del plagg selv
Helt sikkert mere, men det var det jeg kom på i farten
 
Har bare strikket en romper og kjøpt en kosefille.
Greit å begynne litt tidlig med andre kjøp så det ikke blir så mye på en gang :D
 
Foreløpig har jeg ikke kjøpt noe. Men begynt å skrive liste.

Har flere venninner med barn, så kan helt sikkert arve noe, og så er det mange som legger ut ting på Facebook-grupper der jeg bor, så håper å kjøpe en del brukt.

Foreløpig vet jeg ikke hva jeg vil ha engang.. må nok gjøre litt mer research først..
 
Hadde en rabattkode på h&m, så har bestilt meg noen luftige sommerkjoler, som fint kan brukes hele svangerskapet med litt tykkere strømpebukse :) Bestilte i samme slengen noen gravid-strømpebukser når jeg først hadde (både tykke og tynne) :)
 
Vi har det meste etter storesøster enda, så trenger ikke kjøpe så mye. :) Regner med hun kan få juniorseng om ikke så lenge, så denne som kommer nå kan ta hennes. :) Også må vi ha et bilsete og en vogn til, men deilig at mye er i orden alt. :Heartred
 
Nå har jeg lagt inn min første bestilling på noe babyrelatert. Er tilbud på Mom2Mom hos lekmer, så kjøpte gravid- og mammaklær.

Tilbudskode i bildet hvis noen flere er interessert (halv pris gjelder vel ut dagen eller til i morgen, tror jeg).
IMG_0069.jpg
 
m_medium_normal-374x374.jpg kjøpte denne stellevesken på ferie . Har en marineblå bagvogn fra forrige gang og tenkte denne ville passe til vogna. Skulle vi få ei jente så selger jeg den og kjøper en rosa istedet. Har 3 sønner så jeg har på følelsen at det er en gutt nummer 4 på vei :)
 
Vi har faktisk kjøpt bilstol [emoji85] Var tilbud, så vi klarte ikke la være. Ble et maxi cosi pebble Plus sete [emoji4]
 
Back
Topp