Her kan vi alle skrive det siste baby-/svangerskapsrelaterte vi har kjøpt!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ååååh så bra!!! Flere enn oss som skal bruke tøybleier? Hvilket type har du kjøpt?Har kjøpt tøybleier til den første tiden [emoji7]
Gdiapers [emoji173]Ååååh så bra!!! Flere enn oss som skal bruke tøybleier? [emoji173]️ Hvilket type har du kjøpt?
Er ikke det tøybleier hvor man bruker «løse» innlegg, enten direkte i søppel eller gjennbruks?Gdiapers [emoji173]
Det er Ai2-bleier ja! [emoji4]Er ikke det tøybleier hvor man bruker «løse» innlegg, enten direkte i søppel eller gjennbruks?
Tenker vi prøver aio først, ettersom mannfolket aldri har skiftet en eneste bleie før han må nok ha set enklest mulig!Det er Ai2-bleier ja! [emoji4]
20-24 stk tenker jeg dersom dere skal bruke AiO og vaske kun 2-3 ggr i uka! Har en 5-6 cover og rundt 20 hver av lommer og innlegg. Må nok ha noen til, men jeg venter og ser hvordan de passer. Har også noen AiO liggende etter de andre barna.. Tror vi kommer til å gå for brettebleier og ullcover i tillegg!Tenker vi prøver aio først, ettersom mannfolket aldri har skiftet en eneste bleie før han må nok ha set enklest mulig!
Hvor mange innlegg og cover har dere brukt? hvis du har gjort det før?
Fortsetter på pm20-24 stk tenker jeg dersom dere skal bruke AiO og vaske kun 2-3 ggr i uka! Har en 5-6 cover og rundt 20 hver av lommer og innlegg. Må nok ha noen til, men jeg venter og ser hvordan de passer. Har også noen AiO liggende etter de andre barna.. Tror vi kommer til å gå for brettebleier og ullcover i tillegg!
Storebror- og storesøster t-skjorter? Link?Kjøpte to gravidbukser på nett i går og t-skjorter til kommende storebror og storesøster.