Shopping

Har kjøpt brukt søskenvogn, får teste den ut etter fødsel og se om jeg kommer til å bruke den;) har kjøpt et par pysj, bilstolpose, øre/panne-termometer, regntrekk til søskenvogna, flaskevarmer, trekk til stellematte og sengetøy. Alt på salg, lurt å kutte ned på det man kan, for blir jo dyrt tilslutt uansett ;) mangler å kjøpe inn vugge, stellemøbel, lammeskinn og oppbevaringsmøbel. Får ta det når vi er ferdig med flytting, og mere klær får jeg vente med til etter fødsel når vi vet hva det blir:) har fortsatt masse utstyr og klær etter storebror som bare er 1,5 :)

Har kjøpt stellebord bare. Fant et fint et til en billig penge på Finn.no :) Ellers ikke handlet noe. Kommer ikke til å handle så mye klær da vi har en god del etter storesøster.

Har kun handlet én pysjamas, Ergobaby 360 (som også brukes til storesøster) og mamma har laget babyrede. Skal kjøpe bedside crib, ny tripp trapp og ny brystpumpe etter hvert som jeg finner på salg i løpet av våren. I tillegg må klessortimentet oppgraderes en del siden vi har jente og vinterbarn fra før. Ellers har vi det meste fra sist.

Hadde nettopp et raid hos babyfryd.dk hvor jeg kjøpte 12 plagg fra Katvig og betalte rundt 1400,- inkl frakt :) den danske momsen blir trukket fra prisen, så vil det vise seg om jeg må betale norsk moms når varene kommer. (Katvig er økologiske og etisk bevisste klær.) Alt jeg kjøpte var på tilbudstorget, så fikk det meste til halv pris :) anbefales!

Har ikke kjøpt noe selv enda, men har allerede begynt å få ett par rosa gaver av venner og familie :) selv ønsker jeg å vente til april måned :) Vet ikke hvorfor jeg har bestemt meg for det, ble bare enig med meg selv en dag at april fungerer bra :P

Har kjøpt brukt vogn, har endel nøytrale klær. Skal låne seng av min bror og svigerinne og har vugge som min samboer brukte da han var baby. Sengetøy og andre små diverse ting. Mesteparten av dette har min mor kjøpt

Kjøpt noen få plagg..har det meste fra før så går ikke amok enda i alle fall;)

Her kommer jente nr 2 så trenger egentlig ingenting bortsett fra ny babysitter.. Men kjøper litt ja.. Siden vi ikke trenger å bruke penger på noe så har jeg kjøpt litt fine ting jeg vil ha. Sånn som f.eks en menini ulldress til høst/vinter igjen og kjøper på salg og

Har ikke kjøpt noe selv enda, jeg ønsker å vente til april/mai måned :) Vet ikke hvorfor jeg har bestemt meg for det, ble bare enig med meg selv en dag at april/ mai fungerer bra :p

Jaaa :D Bør egentlig først gå gjennom storebror sine klær. Plukke ut alt det nøytrale. Men det er jo så mye fint på butikken!

Har gått i gjennom storebror sine klær og plukket ut det som er kjønnsnøytralt ☺️ Ellers har jeg bare handlet en body. Utstyrsmessig har vi det meste fra før, så stresser ikke med det☺️ Driver bare å spekulerer i seng på soverommet.. Hmmm...

Back
Topp