Shopping

Jeg har handlet det aller meste :) bestilt en del på nett også . Er glad jeg gjorde det tidlig for nå begynner det å bli et slit å gå i butikker ,kranglete bekken :-P

Har handla litt klær, arva en del og fått en del av ei venninne, så tror ikke jeg kommer til å gå til innkjøp av så mye mer. Av utstyr mangler jeg bare bilstol, vippestol og litt småting, så det får vente en liten studn til...En del familie som ønsker å kjøpe litt utstyr også, så får prøve å ikke ta helt av selv :P

Nisj, ikke kjøpt inn noe som helst. Men er tredjemann som er på vei så spørs om vi trenger så mye :)

Har nesten ikke kjøpt noe vi heller.. Jeg kjøpte en strikkejakke med matchende lue og sokker i London før jul, og så har vi bestilt barnevogn. That's it:) Kommer ikke til å kjøpe noe særlig med utstyr/møbler før vi flytter, slik at vi vet hva vi har plass til;) Må bare finne et hus først:p

Kjøpt en base, avtalt kjøp av voksi bilstolpose og stokke newborn seat. Ellers har vi alt av utstyr.. Dvs må kjøpe meg nye skjold da.. Får vi gutt arves/lånes det mye klær.. Får vi jente må d shoppes :) får se i april

Hakje handla eg heller :) men sida vi no får gutt og har to jente fra før så må d litt kle shopping til framover har ingenting til gutt så ;)

Sist gang hadde jeg store problemer med å kjøpe noe som helst, noe jeg har angret på....
Jeg var over gjennomsnittet bekymret for om alt kom til å gå bra eller ikke... Det resulterte i at vi nesten ikke hadde noe klart noe når gutten kom 14 dager før tiden... Samboeren min måtte på shopping før vi skulle hjem fra sykehuset..
Denne gangen har jeg bestemt meg for å kose meg og nyte/gjøre ventetiden kortere med forberedelser og shopping. Har begynt så smått med litt innkjøp av klær, sortering av arveklær etter storebror og bestilt vognbag på nettet.

Har ikke handlet noenting... Jeg har planer om å kjøpe babyrede og ny bilstol. Ellers har vi det meste, men noen klær, spesiellt bodyer og andre forbruksvarer må handles inn :)

Har handlet litt :) next2me-vugge, vippestol, sleepyhead, vogn og litt klær! Tar litt etterhvert som det kommer på tilbud ;) mangler fortsatt å pusse opp barnerommet/stellerom!

Har handlet bilstol med base og et par plagg, men ingenting annet ennå :)

Jeg synder på jobben. Vanskelig å gå i en butikk med vare barnekøær uten å plukke ned noe!! New born veggen til gutt frister FOR mye!!!

Har handlet noen ting, vogn, litt klær, vippestol, babygym, moseskurv og stelleveske. Samt litt tøybleier og utstyr til det. Kommer til å bruke det 50/50 med papir, men trenger en del bleier likevel.

Egentlig er jeg fortsatt litt overveldet over alt vi mangler- har solgt eller gitt bort så og si ALT etter storebror, så er en del å skaffe. Har vel kun lekegrind (uten madrass og kant) igjen, og litt nøytrale klær sol kan brukes.

Er en del penger som går i denne perioden, så fordeler resten utover de neste 4 månedene.

Herlighet jeg ligger langt bak :o Jeg har bare babynest og 5 kjønnsnøytrale plagg. Har ikke handlet etter oul. Men mannen er i gang med å bestille vogn. Ser jeg må få fart på meg - vi har jo ingenting fra før!

Vi har bare kjøpt litt klær, fordi jeg syns det er skummelt gøy, men mangler jo alt av utstyr, så det kommer til å koste... Tenkte jeg skulle sette meg ned og få litt oversikt over hva som må kjøpes inn, men jeg tror vi kommer til å vente litt med en del - har akkurat flyttet så har mye møbelutgifter også for tiden. Må spre litt ut.

Vi har kjøpt litt, arvet litt. Har seng, lekegrind, tripptrappstol med newbornseat, litt klær og barnerommet er ferdig pusset opp :-)

Back
Topp