Shoppetråd :D

Skal lure meg til noen plagg i str 44 i helga/tidlig neste uke:D Har født enten prematur eller dysmatur hver gang. Alltid hatt for lite plagg i 44:)

Hvor handler du prematur-klær? :)
Fikk prematur sist og regner ikke med å gå helt ut denne gangen heller.....

Har forresten handlet hittil:
Leandervuggen med stativ og alt tilbehør på Finn (skal bestille ny madrass bare...)
Kongens Sløjd sengetøy Parachute
Hvitt sengetøy på princess
To kaninbamser
To hvite strømpebukser
En hvit babydress med rosa(!) skrift på, da vi var i Warszawa i helgen :)
Stokke newborn sete til tripptrapp stolen
Babynest

Ellers venter jeg bare i spenning til OUL, er litt lettere å handle når man vet kjønn :)

Hvor handler du prematur-klær? :)
Fikk prematur sist og regner ikke med å gå helt ut denne gangen heller.....
Har født to premature og to dysmature tidligere, og forventer ingen "kjempe" nå heller:) Siste ble født i uke 34+1, og det er straks 11 mnd siden i tillegg.. Bedre å ha litt prematurklær just in case. Det fungerer ikke å sende mannen på shopping imens jeg er på sykehuset heller så:p

Hvor har du kjøpt den?

På lilleprinsen.no :)
Vet lillelam kommer med ny ullundertøykolleksjon i august og at disse er på vei ut, men håper de da også kommer med nye omslagsbodyer bare i andre farger eventuelt.

Kjøpte mom treningstight fra lindex, men den var gigantisk i størrelsen, så må sende den tilbake :( Også har de ikke mindre størrelser, så da må jeg lete etter ny treningstights i andre butikker... :( Kjedelig... De har den kun i L, så om noen vanligvis bruker XL så kan det være et godt tips til andre som ser etter treningstights :)

Kjøpte mom treningstight fra lindex, men den var gigantisk i størrelsen, så må sende den tilbake :( Også har de ikke mindre størrelser, så da må jeg lete etter ny treningstights i andre butikker... :( Kjedelig... De har den kun i L, så om noen vanligvis bruker XL så kan det være et godt tips til andre som ser etter treningstights :)
Hva med denne da?
Ser Fitnessnora (blogger) brukte denne hele graviditeten, og hun fikk ganske stor mage på slutten, men fortsatt plass :)
https://www.getinspired.no/rohnisch-lysa-seamless-tights.html

Back
Topp