Hvor har du kjøpt den?Ja, den er detHar lyst på en til i blå eller rosa, men de er litt dyre så får kanskje kjøpe i 62.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvor har du kjøpt den?Ja, den er detHar lyst på en til i blå eller rosa, men de er litt dyre så får kanskje kjøpe i 62.
Skal lure meg til noen plagg i str 44 i helga/tidlig neste ukeHar født enten prematur eller dysmatur hver gang. Alltid hatt for lite plagg i 44
![]()
Har født to premature og to dysmature tidligere, og forventer ingen "kjempe" nå hellerHvor handler du prematur-klær?
Fikk prematur sist og regner ikke med å gå helt ut denne gangen heller.....
Hvor har du kjøpt den?
Gøy
Så mye fint!
Så mye fint!![]()
Kul! Hvor er den kjøpt?!Vis vedlegget 174042
Fikk av mormor
Hva med denne da?Kjøpte mom treningstight fra lindex, men den var gigantisk i størrelsen, så må sende den tilbakeOgså har de ikke mindre størrelser, så da må jeg lete etter ny treningstights i andre butikker...
Kjedelig... De har den kun i L, så om noen vanligvis bruker XL så kan det være et godt tips til andre som ser etter treningstights
![]()
Utsolgt :/Hva med denne da?
Ser Fitnessnora (blogger) brukte denne hele graviditeten, og hun fikk ganske stor mage på slutten, men fortsatt plass
https://www.getinspired.no/rohnisch-lysa-seamless-tights.html
Søk opp navnet på google. Var flere som solgteUtsolgt :/
Sjekk også treningstightsene fra Noppies på ZalandoUtsolgt :/
Exo heter butikken, de har masse forskjellige merker div andre butikkerKul! Hvor er den kjøpt?!
Kult!Exo heter butikken, de har masse forskjellige merker div andre butikker
Så fintSkulle handle litt til meg selv og den voksende magen i dag, men greide ikke forlate butikken uten en liten ting til mini ogsåVis vedlegget 174256