Shoppetråd :D

Kjøpte i xl, kunne kanskje ha hatt xxl istedet, men det hadde de ikke. Var ganske tykt stoff, slik at den ble liten i størrelsen. Men tror den kan være veldig god om du går opp en eller kanskje to størrelser. Liker joggebuksene litt løse, og klarer ikke ting som klemmer på midjen :p
Hehehe, sånn er jeg også :p Tenker det sikkert kan være godt etterhvert som magen blir større og trenger mer støtte, da, men enn så lenge liker jeg klærne mine løse og gode :laughing002

Jeg tør ikke kjøpe noe før 12 uker har gått og jeg vet alt ser bra ut.

Jeg har allerede Reiseseng, madrass, sommerdyne, pute, laken og et sengetøy. (hatt mye besøk av tantebarn)
Jeg har også en ull vognpose og et par antrekk som er hele 26 år gamle (mine gamle) :eek:

Det eneste jeg har kjøpt er 2 bodyer :rolleyes: Tenker ikke kjøpe noe mer før det nærmer seg eller at noe er på MEGA salg :D

Ååååå dere må bare få se!!!!:)

Va på gran kanaria sist uke og både min farmor og meg falt pladask for denne nydelige bebikjolen (også med hårbånd&sløyfe)som minner sterkt og min kjole på 4års foto så selv om vi ikke vet kjønnet enda måtte den kjøpes!!!! Itillegg fant vi herlige sokker/sko til dåpen, siden farmor stråler av gleden av at mitt lille barn skal få være den første til å bruke dåpskjolen hun har laget:flower

Vis vedlegget 165167
Så fiiin!!! :)

image.jpeg image.jpeg

Mine eBay kjøp så langt :)
Smekkene er fantastisk bra kvalitet på!

Skal lure meg til noen plagg i str 44 i helga/tidlig neste uke:D Har født enten prematur eller dysmatur hver gang. Alltid hatt for lite plagg i 44:)

Takk:):) Lagt min elsk på den!:) Så får vi se om det er ei jente hehe:) Føler litt at det er gutt, så det blir spennende å se 4 april hva det er:):)

Feiret at alt så bra ut på ultralyd med dette i dag ❤️ Første kjøpet :) ImageUploadedByBV Forum1457631982.025312.jpg

Jeg tenker å vente til jeg vet kjønnet :) men vanskelig å vente såååå lenge:) vil sånn handle :)

Back
Topp