Shoppetråd :D

image.jpeg Tør ikke kjøpe noe til den lille spiren enda, men idag når jeg gikk innom byen var det supersalg og jeg falt pladask for denne stilige og gjerne litt anderledes mamma genseren:) God å ha på og plass til voksende mage:) Selv om jeg er glad i gensrer som går godt over bekkenet så kommer jeg til å sy den litt bak siden den var veldig lang bak, nestenned til knærna på mine korte ben:) Blir To Do lista til bebisen hehe:)

Edit: her har jeg forresten bretta opp baksiden ser dere. Kan legge med bilde av hvor lang den egemtlig er om dere er intresserte:)

Til dere som har barn fra før...hvilken type babyseng har dere god erfaring med, og hvorfor? :)

Vi har stuva sprinkelseng fra IKEA. Man kan velge farge på skuffene og heve/senke den. Stødig og passe stor seng.
Ser det er mange som snakker om at det er kjekt med seng som står ved sengen uten skille, lett å legge barnet tilbake etter amming osv. Erfaring/tanker om dette kontra en vanlig sprinkelseng?

Ser det er mange som snakker om at det er kjekt med seng som står ved sengen uten skille, lett å legge barnet tilbake etter amming osv. Erfaring/tanker om dette kontra en vanlig sprinkelseng?
Det er sikkert fint :) Vi valgte å samsove med ammemadrass istedenfor den første tiden :)

Vi skal ha det nå, men vi skal kjøpe brukt på finn! En man kan ta av siden og heve/senke bunnen slik at det etter de første mnd blir som en vanlig sprinkelseng :)

Da har jeg bestilt to mamma-gensere og en "hverdagskjole" :) Gleder meg enormt til magen er stor nok :D

Ååååå dere må bare få se!!!!:)

Va på gran kanaria sist uke og både min farmor og meg falt pladask for denne nydelige bebikjolen (også med hårbånd&sløyfe)som minner sterkt og min kjole på 4års foto så selv om vi ikke vet kjønnet enda måtte den kjøpes!!!! Itillegg fant vi herlige sokker/sko til dåpen, siden farmor stråler av gleden av at mitt lille barn skal få være den første til å bruke dåpskjolen hun har laget:flower

image.jpeg

Ååååå dere må bare få se!!!!:)

Va på gran kanaria sist uke og både min farmor og meg falt pladask for denne nydelige bebikjolen (også med hårbånd&sløyfe)som minner sterkt og min kjole på 4års foto så selv om vi ikke vet kjønnet enda måtte den kjøpes!!!! Itillegg fant vi herlige sokker/sko til dåpen, siden farmor stråler av gleden av at mitt lille barn skal få være den første til å bruke dåpskjolen hun har laget:flower

Vis vedlegget 165167
Herregud så søt :D

Vis vedlegget 162436
Kjøpte en joggebukse til meg selv. Ikke kjøpt noe til babyen enda :D
Joggebuksa var skikkelig nedtur! Veldig fin, men ble for liten. Og stram over magen allerede nå, og jeg har ikke fått gravidmage i det hele tatt enda! Også klemte den der livmoren vokser nå, så vond. Så den ble sendt rett tilbake :)

Joggebuksa var skikkelig nedtur! Veldig fin, men ble for liten. Og stram over magen allerede nå, og jeg har ikke fått gravidmage i det hele tatt enda! Også klemte den der livmoren vokser nå, så vond. Så den ble sendt rett tilbake :)
Å nei, den så jo så innmari fin ut :( Kjøpte du din vanlige størrelse?

Å nei, den så jo så innmari fin ut :( Kjøpte du din vanlige størrelse?
Kjøpte i xl, kunne kanskje ha hatt xxl istedet, men det hadde de ikke. Var ganske tykt stoff, slik at den ble liten i størrelsen. Men tror den kan være veldig god om du går opp en eller kanskje to størrelser. Liker joggebuksene litt løse, og klarer ikke ting som klemmer på midjen :P

Back
Topp