Shopaholic...

Alita

Elsker forumet
Tilgangsansvarlig
VIP
Novemberlykke 2015
har akkurat bestilt klær på nostebarn for over 1500,-! Og det er jo over 5 md til lille knøtt kommer... Har handlet for sikkert 15000,- totalt. Vogn og dunpose, vugge, stellebord, bilstolpose, aktivitetsteppe, hånduker, dyne, madrass, tepper, dynetrekk, lekegrind, klær, tilogmed bleier! Uff.... Hvordan skal dette ende?

Klarer dere å beherske dere?

Hihi! :D SÅ GØY!! Det er jo kjempestas å handle til den lille og klargjøre redet! Husker vi handlet veldig mye veldig tidlig sist gang. Men nå har vi jo så mye fra før, så jeg må visst pent vente litt til ;) Det vi trenger er for det meste klær, så regner med det fort flyr noen lapper etter OUL om to uker ;)
Kjenner jeg meg selv rett kommer nok kortet til å gå varmt når babyrommet skal innledes også :D

Oi det var mye hihi, da er du godt igang hvertfall :) jeg har ikke handlet en eneste ting enda jeg. Bare hentet rimi pakken ;) Venter til etter oul tenkte jeg.. Men er jo opp til hver enkelt hvor tidlig, og hvor mye man vil handle tenker jeg :)

Hihi! :D SÅ GØY!! Det er jo kjempestas å handle til den lille og klargjøre redet! Husker vi handlet veldig mye veldig tidlig sist gang. Men nå har vi jo så mye fra før, så jeg må visst pent vente litt til ;) Det vi trenger er for det meste klær, så regner med det fort flyr noen lapper etter OUL om to uker ;)
Kjenner jeg meg selv rett kommer nok kortet til å gå varmt når babyrommet skal innledes også :D
Ja dette er jo vår første og babyen er svært etterlengtet.. Blir morsomt å kjøpe klær når man vet kjønnet!

Oi det var mye hihi, da er du godt igang hvertfall :) jeg har ikke handlet en eneste ting enda jeg. Bare hentet rimi pakken ;) Venter til etter oul tenkte jeg.. Men er jo opp til hver enkelt hvor tidlig, og hvor mye man vil handle tenker jeg :)
Ja begynte forsiktig med å handle når det dukket opp kupp. Men nå har jeg blitt varm i trøya! Prøver å begrense meg selv, men jeg er visst ikke så flink til det ;)

Hehe så herlig da :D
Har bare brukt 150 kr på mitt knøtt enda :p
Men når jeg får vite kjønnet så blir det jammen dyrt :p hehe

Haha, you go girl!! :D

Jeg kjenner jeg er litt lei meg for at jeg ikke bor i leiligheten min ennå, og ikke kommer til å gjøre det før rett før nurket kommer. Kan liksom ikke begynne å shoppe helt ennå. Men regner jo med at halve bagasjen hjem fra USA vil bestå av babyting da, så er jo nok en grunn til å ikke handle så mye nå. Også var det jo det faktum, at jeg ikke helt tror på det ennå da :rolleyes::joyful:o_O

Haha, you go girl!! :D

Jeg kjenner jeg er litt lei meg for at jeg ikke bor i leiligheten min ennå, og ikke kommer til å gjøre det før rett før nurket kommer. Kan liksom ikke begynne å shoppe helt ennå. Men regner jo med at halve bagasjen hjem fra USA vil bestå av babyting da, så er jo nok en grunn til å ikke handle så mye ennå. Også var det jo det faktum, at jeg ikke helt tror på det ennå ::rolleyes::joyful:o_O
Hehe du kommer nok hjem med en ekstra koffert vil jeg tro;) Heldige deg som skal til USA.. Blir ikke ferie på oss før etter 15. august, mannen har akkurat begynt i ny jobb og får ikke ferie før da..

Hehe du kommer nok hjem med en ekstra koffert vil jeg tro;) Heldige deg som skal til USA.. Blir ikke ferie på oss før etter 15. august, mannen har akkurat begynt i ny jobb og får ikke ferie før da..
Ja, jeg reiser med en koffert, men tar med meg en ekstra tom bag i bagasjen, for vet at den ene kofferten ikke kommer til å holde :D Fy a meg, som jeg gleder meg til å shoppe der borte! Har dere lagt planer for hva dere skal i ferien da, selv om den blir sen?

Ja, jeg reiser med en koffert, men tar med meg en ekstra tom bag i bagasjen, for vet at den ene kofferten ikke kommer til å holde :D Fy a meg, som jeg gleder meg til å shoppe der borte! Har dere lagt planer for hva dere skal i ferien da, selv om den blir sen?
Ikke annet enn at vi skal dra en plass det er Strand og varmt:)
Skjønner godt du gleder deg! Du har jo masse å glede deg til!! Ferie, flytte og baby:)

Ikke annet enn at vi skal dra en plass det er Strand og varmt:)
Skjønner godt du gleder deg! Du har jo masse å glede deg til!! Ferie, flytte og baby:)
Ja tenk det. Så masse å glede meg til. Haha, plutselig begynte jeg å sprudle her jeg sitter langt på natt :joyful:

Strand og varme høres bra ut, vurderer selv en sydentur i september :)

Men dere har vel kanskje endel fra før? Vi har ingen å arve fra engang...
Tja vi har en vognpose bare :p
Jeg Har de to andre barna fra ett annet forhold å vi skulle ikke ha flere barn .
Men så traff jeg sambo å han har ingen, å da ble det til en 3 likevel :)
Så vi må ha inn alt vi å :)

Du har sikkert fått masse bra frå nøstebarn. Nyt det å kunne handle til babyen du ;-) Her er storesøstrene ivrig etter å handle til babyen, men eg tør ikkje ta heilt av enno. Tenkjer det kjem!

Åh, kor heldig du er!! Var i USA ei stund før eg vart gravid og turde ikkje kjøpe noko, men herlighet kor mykje fint og billigt!! Berre å glede seg!

Kjøpte seng, madrass, stellebord på ikea i går :) har kjøpt vogn, vognpose, reise hjem i klær, har fått stellematte, bæresele. Kjøpte en stor pose med klær brukt. Fikk beskjed av gubben I går at vi sikkert får mye å :) men kommer til å handle mer etter OUL, for dagen etter vi har vært der er det tønsberg dagen og da er det som oftest mye tilbud :)

Her blir sikkert alt handlet i siste stund :-P eneste vi har handlet er en body, ei bukse og bilstol :-P (den ble kun handlet pga prisen, fikk brukt til 310kr)

Vi har ganske mye etter storebror, men må handle inn noe forde. Ting jeg ser fordel med å ha når vi har to barn og ting guttungen fortsatt bruker. Så hittil har vi kun kjøpt seng og lekegrind, kjøpte brukt så vi fikk de billig:) får vi jente denne gangen må vi ut å handle klær:p

Back
Topp