Shopaholic...

Så gøy! Skulle ønske jeg og kunne handle sånn, men prøver å begrense meg litt pga økonomi og ønsker om ny vogn og vugge og stellebord som jeg må spare opp til :p men har handlet noen få plagg, men blir vel mer handling når fødselen nærmer seg...:p

Jeg var ganske lik når jeg først begynte å handle sist gang :D Begynte rett etter OUL og tok vel egentlig helt av :P Denne gang har jeg faktisk bare FÅTT ei krone da jeg hentet babypakken + fått en sprinkelseng fra et vennepar, så har ikke shoppet noe som helst enda :) Men ja, kortet kommer til å svi når vi først begynner :P

Ikke handlet noe enda! Klør i fingrene, men vet ikke hva vi trenger før jeg vet kjønn enda :p har så mye etter den kommende storesøster :p

Oj du har virkelig shoppa ja!:D
Har ikke kjøpt noen ting jeg. Regner med at jeg kanskje kjøper noe klær på ferie nå.:) også skal vi handle vogn i august.

Hehe ikke værst:P
Ikke handlet noe til mageboeren enda. Vil vite kjønnet først og har så mye etter guttungen på 19mnd.

Åh, kor heldig du er!! Var i USA ei stund før eg vart gravid og turde ikkje kjøpe noko, men herlighet kor mykje fint og billigt!! Berre å glede seg!
Ja, jeg er ganske godt kjent med utvalget. Kommer nok til å ha med meg min amerikanske "lillesøster", som har fire barn, på shopping. Hun vet nok om alle butikkene vi må innom. Har tidligere handlet til nevø og niese der over :)

Kommer antagelig til å ta meg en måned der i permisjonen også :D

Har ikke handlet noe ennå, vil gjerne vite kjønn først ;)
Eneste er at vi har bestemt oss for vogn da, men ikke bestilt den ennå :)

Har ikke kjøpt noe enda. Egentlig ikke begynt å se eller tenke på det heller. Sett pittelitt på vogn....Synes det er for tidlig, venter nok en stund til!

Vi har kun handlet stellepute, bilstolpose, dyne og litt klær. Kjøper barnesete nå til uka siden det er tilbud på barnas hus og vogn blir bestilt i løpet av mnd. Er 18+3 bare, Men har passet på å kjøpe litt når det er tilbud :)

Prøver å kjøpe minst mulig til 3. Mann. Men blir d jente blir d nok litt ja

Back
Topp