Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg er litt bekymret. Verken lege eller jordmor har målt SF mål på meg. Legen min har ikke peiling på svangerskapskontroller og jordmor har vært mer eller mindre utilgjengelig siden uke 22. Nå er jeg 31+2 og aner ikke hva sf målet er. Jeg fann en instruksjonsvideo og målte selv. Og sf målet kom på 27 cm... som er ganske lite! Søren altså... og jeg har ganske dårlig matlyst og sliter med å spise
Hvis du er bekymret kan du bestille deg en ekstra kontroll og få de til og måle? Det er veldig vanskelig og måle selv og det blir ofte unøyaktig.
Ja, jeg vet. Mulig jeg måler ikke fra langt nok ned. Men jeg stoler ikke på legen min, han er ganske ukompentent og jeg skal bytte han så fort som mulig. Jordmora mi er ikke å få tak i. Min jordmor sluttet å jobbe på dette helsesenteret og jeg skal få ny som ikke har startet enda. Er rimelig oppgitt.
Jeg er litt bekymret. Verken lege eller jordmor har målt SF mål på meg. Legen min har ikke peiling på svangerskapskontroller og jordmor har vært mer eller mindre utilgjengelig siden uke 22. Nå er jeg 31+2 og aner ikke hva sf målet er. Jeg fann en instruksjonsvideo og målte selv. Og sf målet kom på 27 cm... som er ganske lite! Søren altså... og jeg har ganske dårlig matlyst og sliter med å spise
Kan du ikke ta kontakt med føden og si det som det er? De pleier å være ganske behjelpelige. Bedre enn å gå rundt å lure på om ting er som de skal.
Jeg har tatt kontakt med helsestasjonen og mast til meg en time på mandag. Jeg kjenner babyen sparke mye. Han er er ganske aktiv så jeg håper han har det bra. Skal nok klare å holde ut til mandag