Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Men befriende 9 mnd utenJa se slipper unna det meste de, eneste de trenger å gjøre er å veive rundt med snabeljubler over at jeg slipper mensen jeg også nå, men så er det jo noe litt verre i vente
![]()
smerten er glemt så snart barnet blir lagt på brystetMen befriende 9 mnd utenogså er det jo bare 1-2-3 med noe man visstnok glemmer smerter av like etter
*håper*
Hahah veive med snabelen er ihvertfall helt sikkert og visst de klarer!!Ja se slipper unna det meste de, eneste de trenger å gjøre er å veive rundt med snabeljubler over at jeg slipper mensen jeg også nå, men så er det jo noe litt verre i vente
![]()
What????? Spark han en viss plass!! Du bærer frem barnet hans!!?Sex blir det ikke så mye av her lengre, lysten er der og hvertfall hos sambo , men når han kommer med kommentarer som at han syntes jeg var penere før som slank og at jeg er blitt feit og fått tjukke lår og rumpe osv , så dalee lysten for min del![]()
Kjempe stygt sagt altsåWhat????? Spark han en viss plass!! Du bærer frem barnet hans!!?
Ja har nevnt det for han et par ganger, men virker som han trodde jeg kom til å se ut som fotball frue eller et eller annet :O også tror jeg han er litt klønete til å uttale seg om visse ting ..What????? Spark han en viss plass!! Du bærer frem barnet hans!!?
Kan være han ikke mente det så ille som det hørtes ut som.. det er mannfolk i ett nøtteskallJa har nevnt det for han et par ganger, men virker som han trodde jeg kom til å se ut som fotball frue eller et eller annet :O også tror jeg han er litt klønete til å uttale seg om visse ting ..
Tror du kan ha rettKan være han ikke mente det så ille som det hørtes ut som.. det er mannfolk i ett nøtteskall![]()