Sex

Ja se slipper unna det meste de, eneste de trenger å gjøre er å veive rundt med snabel :p jubler over at jeg slipper mensen jeg også nå, men så er det jo noe litt verre i vente :p

Ja se slipper unna det meste de, eneste de trenger å gjøre er å veive rundt med snabel :p jubler over at jeg slipper mensen jeg også nå, men så er det jo noe litt verre i vente :p
Men befriende 9 mnd uten ;) også er det jo bare 1-2-3 med noe man visstnok glemmer smerter av like etter :p *håper*

Men befriende 9 mnd uten ;) også er det jo bare 1-2-3 med noe man visstnok glemmer smerter av like etter :p *håper*
smerten er glemt så snart barnet blir lagt på brystet ;) man kommer seg relativt kjapt også, de aller fleste :)

Hahah veive med snabelen er ihvertfall helt sikkert og visst de klarer!! :D haha!
Ja, deilig å slippe å ha mensen :D

Sex blir det ikke så mye av her lengre, lysten er der og hvertfall hos sambo , men når han kommer med kommentarer som at han syntes jeg var penere før som slank og at jeg er blitt feit og fått tjukke lår og rumpe osv , så dalee lysten for min del :(
What????? Spark han en viss plass!! Du bærer frem barnet hans!!?

What????? Spark han en viss plass!! Du bærer frem barnet hans!!?
Ja har nevnt det for han et par ganger, men virker som han trodde jeg kom til å se ut som fotball frue eller et eller annet :O også tror jeg han er litt klønete til å uttale seg om visse ting ..

Ja har nevnt det for han et par ganger, men virker som han trodde jeg kom til å se ut som fotball frue eller et eller annet :O også tror jeg han er litt klønete til å uttale seg om visse ting ..
Kan være han ikke mente det så ille som det hørtes ut som.. det er mannfolk i ett nøtteskall ;)

Kan være han ikke mente det så ille som det hørtes ut som.. det er mannfolk i ett nøtteskall ;)
Tror du kan ha rett :-)
Jeg har også en mann som er fæl til å si helt feil ting....! Etter (snart) 6 år sammen så har han lært en del og nesten fått innøvd noen hyggeligere ting han kan si :-P Måtte ta en veldig seriøs runde med å fortelle hvor lei meg jeg faktisk ble over de tingene han sa da!!

Back
Topp