Sex nå i første trimester?

Her er det nokså likt, kanskje litt meir enn før. Eg har iallefall ikkje mindre lyst enn vanleg, heller meir, og merker at eg er meir sensitiv både her og der. Og mannen tenner ikkje mindre på litt større pupper og mage.
 
Vi har ikke pga progesteronstøtte. Jeg setter 3 vaginaltabletter hver dag, og de kommer jo ut igjen. Han virker ikke så gira på det heller, og jeg er kvalm og utmattet. Kan ha noe med at vi har tre barn hjemme til enhver tid, og ikke får pleiet forholdet vårt heller. Men, det går seg helt sikkert til.

Jeg tenker som så at sex i svangerskapet skal være trygt, så lenge det ikke er medisinske grunner for å la vær. Om noe mot formodning skulle skje, hadde det nok skjedd uansett, bare at orgasme eller sæden kan sette fart på prosessen i en SA. Har ingen bevis for dette, men det er logisk for min del.
 
Jeg har hatt lite sex :(
Konstant trøtt og kvalm, og redd for blødning. Det at det er normalt å blø litt etter sex har stoppet oss, da vi tror det hadde blitt tungt psykisk for oss. Vi har vel ikke heelt bearbeidet ferdig aborten i vår...
Jobber med å holde oss optimistiske nå, noe jeg absolutt ikke var i starten. Forventet ny abort, så en blødning da hadde vært skikkelig nedtur. Men jeg begynner å føle meg tryggere nå, og det blir nok mer sex fremover. Iaf etter TUL på onsdag :smiley-angelic001 håper vi.
 
Null sex her. Orker ikke! Og er redd for blødning og komplikasjoner. Har en stor cyste på eggstokken også, redd den skal sprekke. Mannen er enig at vi venter :happy:
 
Begynte å blø sist vi hadde sex, så det har lagt en naturlig demper på hele greia. Håper vi klarer å snu fokus etter tul på sykehuset i uke 12. :love017
 
Her har sexlivet dabbet av litt. Jeg har begynt å jobbe og det sammen med det å ha en 3,5 åring i huset gjør at det ikke er energi til overs :hilarious:
Når vi først har sex så føles det enda deiligere og mer intenst en vanlig. Vi har til vanlig ett veldig tilfredsstillende sexliv :)
Tenker som så at det er mange andre måter å være intime på, blir mye kosing og nærkontakt selv om det ikke er sex:rolleyes:
 
Back
Topp