Sex nå i første trimester?

Ingen sex på oss før baaby er født:nailbiting: jeg tar progesteron gel i skjeden hver dag for å styrke livmorhalsen, og det er noe griserier uten like:depressed: pluss at jeg blir sår/øm av den. Senere blir vi frarådet det igjen slik som sist, garantert. Sååå, lite action:dead:

Her er det og foreløpig sexnekt. Jeg går på lutinus, og det synes jeg er noe griseri og jeg orker ikke tanken på at han skal vite hvor ekkelt det egentlig er.
Jeg har og fått hint om at det ikke blir noe penetrering før etter fødsel, men det har jeg ikke tenkt å finne meg i. Det er jo ikke farlig. Sist graviditet ble det stopp da magen ble stor og det meste var ubehagelig, og han var redd for å skade ungen. Dette gangen tenkte jeg å ta det opp med legen/jordmor på en kontroll mens han er med..
 
Jeg tenker bare.... senere i graviditeten ser man tilbake på tiden i første trimester og tenker "hvorfor hadde vi ikke mer sex da". For nå er alt bare slitsomt, ubehagelig og vanskelig :p
 
Her er det og foreløpig sexnekt. Jeg går på lutinus, og det synes jeg er noe griseri og jeg orker ikke tanken på at han skal vite hvor ekkelt det egentlig er.
Jeg har og fått hint om at det ikke blir noe penetrering før etter fødsel, men det har jeg ikke tenkt å finne meg i. Det er jo ikke farlig. Sist graviditet ble det stopp da magen ble stor og det meste var ubehagelig, og han var redd for å skade ungen. Dette gangen tenkte jeg å ta det opp med legen/jordmor på en kontroll mens han er med..
Crinone her - gikk på lutinus med førstemann! Pest eller kolera :dead: lutinusen følte jeg rant konstant ut og var så grisete. Crinonen legger seg som vått avispapir inne der og må graves ut:yuck:

Vi fikk sexnekt av sykehuset med sistemann, livmorhalsen var så avkortet at vi måtte «stå an av» som legen sa:wideyed: jeg bærer uansett så lavt i bekkenet at godt uti svangerskapet kjenner jeg hodekonturen med fingrene selv, så skjønner at gubben ikke vil oppi der å rote:angelic:
 
Crinone her - gikk på lutinus med førstemann! Pest eller kolera :dead: lutinusen følte jeg rant konstant ut og var så grisete. Crinonen legger seg som vått avispapir inne der og må graves ut:yuck:

Vi fikk sexnekt av sykehuset med sistemann, livmorhalsen var så avkortet at vi måtte «stå an av» som legen sa:wideyed: jeg bærer uansett så lavt i bekkenet at godt uti svangerskapet kjenner jeg hodekonturen med fingrene selv, så skjønner at gubben ikke vil oppi der å rote:angelic:

Huff da. Det hørtes ikke bra ut. Håper du holder fin form ellers til det er tid for fødsel.
 
Crinone er noe ekle greie...
Her frister det ikke litt med sex pga dette :(
Gleder meg til uke 12, tror jeg skal slutte med den da? Er ikke det vanlig med tanke på fryseforsøk?
 
Sex som før, men tenker litt på det når han støter lengst inn :hilarious::hilarious::hilarious:
 
Har gått på progesteronsprøyter så langt etter fryseforsøk. Har fått resept på crinone i posten så regner med jeg skal bytte til det. Ny time denne uken. Mye å glede seg til ser jeg. Kanskje bedre å fortsette på sprøytene?
 
Her har det ikke vært noe action siden positiv test:nailbiting: Men det er kun min feil, og mannen går og venter på at jeg skal bli klar. Jeg vet veldig godt at baby ikke tar skade av det, og det handler ikke om det heller. Det som plager meg er hvis jeg begynner å blø litt etter sex, det kommer til å gjøre meg redd. Selv om jeg vet det er vanlig så vet jeg også at da kommer jeg til å ville løpe til ultralyd asap. Såå her går jeg og modner meg selv og håper jeg snart er klar ;)
 
Ingen sex på oss før baaby er født:nailbiting: jeg tar progesteron gel i skjeden hver dag for å styrke livmorhalsen, og det er noe griserier uten like:depressed: pluss at jeg blir sår/øm av den. Senere blir vi frarådet det igjen slik som sist, garantert. Sååå, lite action:dead:

Samme her hos oss. I tillegg till svak livmorhals så skal få sydd på cerklage i uke mellom uke 10-12 så da får vi uansett ikke lov.
 
Null sexlyst her, så stresser ikke med det. Ingen krise med avholds for en periode:hilarious: får se om den kommer tilbake.
 
Samme som før, står fortsatt på Cyclogest så er litt griseri, men samboer bryr seg fint lite om det, jeg derimot er ikke like ivrig, men så lenge han er fornøyd:rolleyes:
Hadde det blitt sex-nekt frem til baby er ute så tror jeg han hadde gått ut av sitt gode skinn.
Virker nesten som han synes det er enda mer spennende nå som jeg er gravid? :anyone
 
Samme som før, står fortsatt på Cyclogest så er litt griseri, men samboer bryr seg fint lite om det, jeg derimot er ikke like ivrig, men så lenge han er fornøyd:rolleyes:
Hadde det blitt sex-nekt frem til baby er ute så tror jeg han hadde gått ut av sitt gode skinn.
Virker nesten som han synes det er enda mer spennende nå som jeg er gravid? :anyone

Det høres kjent ut, her har det vært økt sexlyst fra begges side etter jeg ble gravid :p Mer sexual tension og flørting :D
 
Signerer lite lyst og griseri pga progesteronstøtte. Jeg er så sinnsykt kvalm om kveldene, og jeg brekker med av alt og ingenting. Så det går bare ikke :hungover:
Og det svineriet av crinonen.. altså jeg spyr bare av tanken, og jeg klarer ikke å grave ut restene uten å kaste opp. Fatter ikke hvordan jeg skal takle drøye to uker til med det :meh:
 
Samme som før! Men har er på sjøen, så vi får uansett periodevis fra hverandre. Da er det ikke så lett å holde seg unna når han først er hjemme ❤️
 
Back
Topp