Settes i gang mandag 14. Gru/glede

Håper du har født nå, hardt å bli satt i gang. Når jeg hører hvordan rier du har av piller, så er jeg glad ballongen gjorde såpass susen på meg. Drypp var virkelig ikke noe bedre det altså, fikk harde rier av det, uten at de var så effektive.
Jeg fikk 2 piller og ei ved siden av meg ballong . Hun klaget litt jeg hylet av riene . Hun fikk større åpning på få timer mens hos meg skjedde det ikke mye . Men tror ikke det er forskjell . Hun er på overtid og jeg er 2 uker før tiden . Riene med piller er ikke ekte de er verre enn med ballong . Ballong er nærmest de vanlige / naturlige rier . Piller tar skikkelig i . Men hva vi ikke gjør for barna .

Jeg ble lagt inn mandag og fikk da 2 piller.. Litt smårier men tok seg aldri opp.. Samme i går.. Idag onsdag har jeg fått 2 piller men nesten ingen rier i d hele tatt.. Dette begynner å dra ut og d er såååå kjedelig å ligge her å vente... De snakka om å ta vannet men vil at jeg skal være moden først.. Er 3 uker før så da tar d ofte litt tid i forhold til om man er på overtid.. Men synes mest synd på lillepia mi som lurer på når mamma og lillebror kommer hjem.. Hun er å leker med pappaen nå så får strax besøk av henne.. Kanskje d hjelper på....

Jeg ble lagt inn mandag og fikk da 2 piller.. Litt smårier men tok seg aldri opp.. Samme i går.. Idag onsdag har jeg fått 2 piller men nesten ingen rier i d hele tatt.. Dette begynner å dra ut og d er såååå kjedelig å ligge her å vente... De snakka om å ta vannet men vil at jeg skal være moden først.. Er 3 uker før så da tar d ofte litt tid i forhold til om man er på overtid.. Men synes mest synd på lillepia mi som lurer på når mamma og lillebror kommer hjem.. Hun er å leker med pappaen nå så får strax besøk av henne.. Kanskje d hjelper på....
Samme her , ble jo lagt inn på mandag fått 4 gele tilsammen . Har hatt sterke rier men ingen fødsel . Så de håper det er modent nok til å ta vann i morgen , og da er vel det i gang . Er jo 4.dagen med modning . Nok er nok . De ved siden av meg byttes og jeg er stam gjest her . Haha

Back
Topp