Lykke til i dag!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tusen takk her jobbes det på kjenner jeg . Tar jo hele høyre beinet også . Ny pille halv 6 . Håper det skjer noe fort , den modningen er irriterende .Masse lykke til!
Hvor bor du ? Bor i Fredrikstad jeg , hadde vært gøy om noen plutselig er her fra hahahaSees i morgen, om ikke du har født allerede da.
Jeg hadde mellom 140/100 -160/100.Hvor høyt blodtrykk er det snakk om her på dere som har blitt satt I gang? ☺
Hahaha, var helt sikker på at du var i Bergen. Pokker og!Hvor bor du ? Bor i Fredrikstad jeg , hadde vært gøy om noen plutselig er her fra hahaha
Hmm ja da skjønner je!! Lykke til❤Jeg hadde mellom 140/100 -160/100.
Men siden jeg var i egen risikogruppe for dette så hadde de lavere terskel for å gjøre noe,
De tablettene er ikke noe å skryte av dessverre . Nr 2 ga meg sterkere rier . Jeg var åpen 2 cm da jeg fikk første tabletten så sjekket de meg etter 6 timer og jeg hadde ikke åpnet meg noe mer så fikk ny kl 6 . Hvis ikke den hjelper nå etter så sterke rier så dra jeg hjem hahaha . Tuller , men her spruter svette av smerter . Så gleder meg til han er ute og i mine armer .Fikk tablett for en time siden jeg igangsatt pga sv. Forgiftning...
Haha da tar jeg meg en tur til Bergen , her er det bare sterke rier og ingen større åpning så mulig jeg rekker til deg i morgen .Hahaha, var helt sikker på at du var i Bergen. Pokker og!
Tusen takk . Fikk pille nr 2 så merker det for å si det sånn gleder meg til han kommer ut nå samboer måtte hjem æsj .Masse lykke til i dag! Håper du får en fin fødselsopplevelese ! Snart har du lille i armene
Jeg fikk 6 tabletter og masse mase rier før det skjedde no her. Så bare å smøre seg med tålmodighet , for det kan ta lang tid :/De tablettene er ikke noe å skryte av dessverre . Nr 2 ga meg sterkere rier . Jeg var åpen 2 cm da jeg fikk første tabletten så sjekket de meg etter 6 timer og jeg hadde ikke åpnet meg noe mer så fikk ny kl 6 . Hvis ikke den hjelper nå etter så sterke rier så dra jeg hjem hahaha . Tuller , men her spruter svette av smerter . Så gleder meg til han er ute og i mine armer .
Tusen takk . Fikk pille nr 2 så merker det for å si det sånn gleder meg til han kommer ut nå samboer måtte hjem æsj .
6 piller ? Jeg fikk beskjed at jeg får kun Max 4 med 6 timers mellomrom eller 2 i døgnet . Har selv noen rier så mulig det er derfor . I går halv 10 fikk jeg nr 3 etter det har jeg ikke hatt noe kontroll . Jeg var fortsatt åpen kun 2 cm på da den nr 3 ble satt inn .Jeg fikk 6 tabletter og masse mase rier før det skjedde no her. Så bare å smøre seg med tålmodighet , for det kan ta lang tid :/
Be om smerte stillende hvis du får maserier. De gir seg av det, imotsetning til ekte rier