Settes i gang mandag 14. Gru/glede

Tusen takk dere . Nå har de prøvd ballong på meg og det funker ikke . Hele magen holdt på å sprenge . Så nå strax får jeg stikkpiller og må da ligge her . Er åpen 1-2 cm . Har hørt at stikkpiller modner fortere enn ballong så er veldig spent hvor fort dette går eller treigt .

Hvor høyt blodtrykk er det snakk om her på dere som har blitt satt I gang? ☺
Jeg hadde mellom 140/100 -160/100.
Men siden jeg var i egen risikogruppe for dette så hadde de lavere terskel for å gjøre noe,

Masse lykke til i dag! Håper du får en fin fødselsopplevelese ! Snart har du lille i armene❤️

Fikk tablett for en time siden jeg;) igangsatt pga sv. Forgiftning...
De tablettene er ikke noe å skryte av dessverre . Nr 2 ga meg sterkere rier . Jeg var åpen 2 cm da jeg fikk første tabletten så sjekket de meg etter 6 timer og jeg hadde ikke åpnet meg noe mer så fikk ny kl 6 . Hvis ikke den hjelper nå etter så sterke rier så dra jeg hjem hahaha . Tuller , men her spruter svette av smerter . Så gleder meg til han er ute og i mine armer .

De tablettene er ikke noe å skryte av dessverre . Nr 2 ga meg sterkere rier . Jeg var åpen 2 cm da jeg fikk første tabletten så sjekket de meg etter 6 timer og jeg hadde ikke åpnet meg noe mer så fikk ny kl 6 . Hvis ikke den hjelper nå etter så sterke rier så dra jeg hjem hahaha . Tuller , men her spruter svette av smerter . Så gleder meg til han er ute og i mine armer .
Jeg fikk 6 tabletter og masse mase rier før det skjedde no her. Så bare å smøre seg med tålmodighet , for det kan ta lang tid :/
Be om smerte stillende hvis du får maserier. De gir seg av det, imotsetning til ekte rier :)

Tusen takk . Fikk pille nr 2 så merker det for å si det sånn :( gleder meg til han kommer ut nå samboer måtte hjem æsj .

Håper du har født nå, hardt å bli satt i gang. Når jeg hører hvordan rier du har av piller, så er jeg glad ballongen gjorde såpass susen på meg. Drypp var virkelig ikke noe bedre det altså, fikk harde rier av det, uten at de var så effektive.

Jeg fikk 6 tabletter og masse mase rier før det skjedde no her. Så bare å smøre seg med tålmodighet , for det kan ta lang tid :/
Be om smerte stillende hvis du får maserier. De gir seg av det, imotsetning til ekte rier :)
6 piller ? Jeg fikk beskjed at jeg får kun Max 4 med 6 timers mellomrom eller 2 i døgnet . Har selv noen rier så mulig det er derfor . I går halv 10 fikk jeg nr 3 etter det har jeg ikke hatt noe kontroll . Jeg var fortsatt åpen kun 2 cm på da den nr 3 ble satt inn .

Kjære jenter , er helt greit å bli lagt inn for innsettelsen bare det hadde skjedd noe :( nå er det min 3 dag og jeg kom med 2 cm åpning tålte ikke ballong så ble lagt inn for å få stikkpille/gele . 2 av de ga ikke noe åpning, den nr 3 fikk jeg kl 09.30 i går skulle ha kontroll ny vurdering 15.30 men ingen lege hadde tid . Så aner ikke om det har skjedd noe . Al den ventingen, ubevissheten går på meg psykisk . Riene kommer og går som det passer de . Denne gutten vil ikke ut . Håper bare det ikke blir ks men men . Alle gode ting er 3 så håper han kommer ut i dag på tredje dagen :)

Back
Topp