Seteleie..

Det stemmer ikkje! Vett om nåken som har snudd seg i uke 37. Legen min sa at 50% av alle ungene snudde seg i løpet av veke 36-37. :-)
Eg har baby i seteleie. Skal på ultralyd i morgon 37+5 for å skjekke om han har snudd seg siden forrige. Det var i uke 35.
Hmmm.. ikke vet jeg -var bare det jordmor sa til meg :)

Det stemmer ikkje! Vett om nåken som har snudd seg i uke 37. Legen min sa at 50% av alle ungene snudde seg i løpet av veke 36-37. :-)
Eg har baby i seteleie. Skal på ultralyd i morgon 37+5 for å skjekke om han har snudd seg siden forrige. Det var i uke 35.

Hva føler du selv? Tror du han har snudd seg? Jeg kjenner hodet hennes så godt oppe på høyre side. Og det er kjempelett å flytte på ;D
Fortell hvordan det går :D

Er så glad du hadde en fin fødsel og gleder meg til å lese om den :D Min lå jo også i sete lenge, men har lagt seg med hodet ned nå. Jeg tenkte jo også det ville ble sete her (han er ikke festet så det kan jo forsåvidt fremdeles skje), så det er godt å høre du hadde en fin opplevelse:)

Gleder mer til å dele fødselshistorien. Har jo hørt mye forskjellig om setefødsel så hadde ingen forventninger om at det skulle bli så flott :)

Oj! Gratulerer så mye! Gikk du spontant i fødsel? :) Planen er vaginal fødsel ja, og er veldig spent :)
Håper du vil fortelle mere om fødselen når du føler for det. Ble litt motivert nå :)

Tusen takk :) Fødselen startet av seg selv med vannavgang. Siden jeg har fått de to eldste barna i uke 33 og 34, så var det ikke noe overraskelse at denne også ville ut før. Skal få skrevet ned min opplevelse av fødselen snart. Flott hvis den kan være med på å motivere :)

Hva føler du selv? Tror du han har snudd seg? Jeg kjenner hodet hennes så godt oppe på høyre side. Og det er kjempelett å flytte på ;D
Fortell hvordan det går :D
Eg trur ikkje han har snudd seg! Men stresser ikkje veldig med det heller. Trur ein evt setefødsel går fint. :-)
Skal fortelle koss det gikk[emoji4]

Hmmm lurer på om han pøbelen min har lagt seg i tverrleie. Kjenner plutselig så mange dult nede ved venstre hofte.

36+4 og ultralyd idag viste hodeleie  :joyful: Såå letta nå :) normal mengde fostervann og +11% vekstavvik. Var seteleie på kontroll for 6 dager siden. Har ikke kjent at hun har snudd seg, så ble veldig overrasket!

Ultralyd 37+5 og baby har snudd seg [emoji3] var på kontroll oss jordmor på mandag. Da var han i seteleie! Så det går vist ann! Eg har normal mengde fostervann!

Er det mulig!! SÅ bra! Har du ikke kjent det? Ser liksom for meg at det evt kommer til å gjøre vondt? :p

36+4 og ultralyd idag viste hodeleie  :joyful: Såå letta nå :) normal mengde fostervann og +11% vekstavvik. Var seteleie på kontroll for 6 dager siden. Har ikke kjent at hun har snudd seg, så ble veldig overrasket!

Skjønner godt at du er letta.. må føles så deilig å få denne beskjeden og særlig hvis man føler seg bekymra og stressa. Har ikke bevegelsene heller kjentes noe annerledes ut? :)

Hmmm lurer på om han pøbelen min har lagt seg i tverrleie. Kjenner plutselig så mange dult nede ved venstre hofte.

Det kjenner jeg også til tider. Plutselig blir det liksom to store "ting" på hver side av magen. Men hodet holder seg på samme side hele tiden..

Skjønner godt at du er letta.. må føles så deilig å få denne beskjeden og særlig hvis man føler seg bekymra og stressa. Har ikke bevegelsene heller kjentes noe annerledes ut? :)
Bevegelsene kjennes veldig like ut, men det som jeg trodde var spark ned mot blæra og lysken(?) er tydeligvis boksing :p Regna med jeg kom til å kjenne spark mot ribbeina dersom hun hadde hodet ned, men det merker jeg ingenting av. Og jeg føler fortsatt det jeg trodde var hodet på toppen av magen, men det er tydeligvis nå rumpa :p

Det kjenner jeg også til tider. Plutselig blir det liksom to store "ting" på hver side av magen. Men hodet holder seg på samme side hele tiden..
Akkurat sånn det kjennes ut her. Håper han fremdeles ligger riktig evt snur seg ned igjen.

Bevegelsene kjennes veldig like ut, men det som jeg trodde var spark ned mot blæra og lysken(?) er tydeligvis boksing :p Regna med jeg kom til å kjenne spark mot ribbeina dersom hun hadde hodet ned, men det merker jeg ingenting av. Og jeg føler fortsatt det jeg trodde var hodet på toppen av magen, men det er tydeligvis nå rumpa :p

For noen luringer. Jeg tror jeg må prøve å roe ned en stund å bare vente til jeg skal på sykehuset igjen uke 37. Prøve å nyte jula. Kanskje begynne å pakke fødebaggen.. Til nå har jeg ikke hatt noen lyst til det :/ Jeg er nok litt negativ fordi storebror var sete og aldri snudde seg, men må si dere damer jo gir meg håp og motivasjon :D <3 Denne tråden betyr mye for meg :)

Er det mulig!! SÅ bra! Har du ikke kjent det? Ser liksom for meg at det evt kommer til å gjøre vondt? :p
Har faktisk ikkje merka noko! På tirsdag hadde eg masse kynnere, som var ubehagelige. Men ikkje merka noko meir enn det. Baby var estimert til 3240g idag! Så eg og trudde det sku vert vondt! [emoji4] men der tok eg feil! Han er og begynt å feste seg!

For noen luringer. Jeg tror jeg må prøve å roe ned en stund å bare vente til jeg skal på sykehuset igjen uke 37. Prøve å nyte jula. Kanskje begynne å pakke fødebaggen.. Til nå har jeg ikke hatt noen lyst til det :/ Jeg er nok litt negativ fordi storebror var sete og aldri snudde seg, men må si dere damer jo gir meg håp og motivasjon :D <3 Denne tråden betyr mye for meg :)
Høres ut som en god ide, prøv å slapp av og ikke tenke for mye på det (selv om det er veldig vanskelig). Jeg krysser alle fingre og tær for at det ordner seg for deg også :) <3

Min har snudd seg nå, uke 36+5!
Det var fortsatt ikke for seint for de å snu seg ennå, så hadde ikke vært noe å stresse for riktig enda sa jm!

Mi har snudd seg nå i uke 36+2. Legen mente at da ville hun nok bli i den stillingen til fødsel.

Min har snudd seg nå, uke 36+5!
Det var fortsatt ikke for seint for de å snu seg ennå, så hadde ikke vært noe å stresse for riktig enda sa jm!

Så hærlig!! Kjente du noe av at den snudde seg? :) Kjenner du forskjell?

Back
Topp