Serietips

Stjernestrikk

Elsker forumet
Assistert-jentene
⭐ Julestjernene 2020 ⭐️
Hei!

Noen som ligger inne med gode serietips?
Jeg begynner å bli litt lei av de serier jeg almindeligvis ser. Ser alt mellom himmel og jord egentlig, er bare få ting som holder oppmerksomheten min gjennom flere episoder/sesonger. Nå etter flere uker hjemme trenger jeg noe nytt :p

Jeg har netflix, viaplay og hbo, så skal helst finnes der. Har kun tilgang på norske programmer på NRK.no, fordi jeg bor i Danmark.
 
Viaplay så elsker jeg Chicago MED PD og Fire! Tre goooode serier, om du liker dne typen.
Nå ser jeg på Revenge på viaplay fordi jeg ikke hadde koe annet å se på, men veldig bra den og! Likte den fra første stund:happy:
På HBO synes jeg Manifest er veldig bra!
 
Viaplay så elsker jeg Chicago MED PD og Fire! Tre goooode serier, om du liker dne typen.
Nå ser jeg på Revenge på viaplay fordi jeg ikke hadde koe annet å se på, men veldig bra den og! Likte den fra første stund:happy:
På HBO synes jeg Manifest er veldig bra!

Oh, Revenge og Manifest har jeg ikke hørt om, de vil jeg sjekke ut ;)
Chigaco Med har jeg faktisk sett de første to sesonger av, ser det har kommet en tredje, kanskje jeg skal se den :D
Chicago Fire klarer jeg ikke, noe så usannsynlig og tullete altså :p hehe
Chicago PD ser absolutt ut som noe for meg! Utrolig så mange Chicago serier da :p Liker crime serier, men har liksom sett alt av Criminal minds, CSI og NCIS synes jeg. Kanskje jeg skal begynne på Dexter igjen, det er lenge siden jeg har sett den egentlig :p
 
Oh, Revenge og Manifest har jeg ikke hørt om, de vil jeg sjekke ut ;)
Chigaco Med har jeg faktisk sett de første to sesonger av, ser det har kommet en tredje, kanskje jeg skal se den :D
Chicago Fire klarer jeg ikke, noe så usannsynlig og tullete altså :p hehe
Chicago PD ser absolutt ut som noe for meg! Utrolig så mange Chicago serier da :p Liker crime serier, men har liksom sett alt av Criminal minds, CSI og NCIS synes jeg. Kanskje jeg skal begynne på Dexter igjen, det er lenge siden jeg har sett den egentlig :p

Ja, sjekk de ut! :D
Jeg elsker drama serier :hilarious:
Er litt mottsatt av deg jeg da, digga Fire, men så på PD fordi alle seriene henger litt sammen, er egentlig ikke fan av krim for synes de virker tullete:hilarious: men likte PD da!
 
Ja, sjekk de ut! :D
Jeg elsker drama serier :hilarious:
Er litt mottsatt av deg jeg da, digga Fire, men så på PD fordi alle seriene henger litt sammen, er egentlig ikke fan av krim for synes de virker tullete:hilarious: men likte PD da!

Hehe, jeg er generelt litt skeptisk til sånne katastrofe eller medisinske serier, sliter litt med å legge vekk min egen legelige utdannelse, så bruker for mye energi på å irritere meg over alt som er "feil" :bag:
 
Hehe, jeg er generelt litt skeptisk til sånne katastrofe eller medisinske serier, sliter litt med å legge vekk min egen legelige utdannelse, så bruker for mye energi på å irritere meg over alt som er "feil" :bag:

Er sykepleier selv, men elsker alt av sykehusserier, selvom jeg vet hvor lite realistiske de er:hilarious:
 
Har begynt å se på good trouble på Viaplay
 
Outlander, westworld, papirhuset, million little things, big little Lies, handmaids tale.

Eg var sykemeldt i halvannen mnd i jan/feb pga dårlig form etter ma og såg altfor mye på tv!!
 
Jeg har ikke full oversikt over hva som er hvor, men her i huset sluker vi «alt». Som regel begynner jeg å se en eller annen teit serie som mannen absolutt IKKE skal se på, men etter 2-3 episoder er mannen mest ivrig. :hilarious:

Uansett, her er ei liste fra toppen av hodet mitt:

Outlander
Devs
Brooklyn 99 (superteit, men gi den noen episoder :p )
Atlanta - the missed and murdered children
Tiger King
Unabomberen
Blacklist
New Girl
Don’t fuck with cats (nei, du ser ikke hva som skjer med kattene)
The keepers
Mindhunter
90 days fiance/to wed (mange varianter av denne)
Scandinavian Star
iZombie
Modern Family
Arrested development
Ozark
How to Get away with murder
Kalifat
Unorthodox

ja... var de jeg kom på i farten. godt og blandet her altså. :hilarious:
 
Viaplay:
last man on earth(morsom),
outlander(drama, spenning)
Americas houswife(humor)

Nertflix:
orphan black(spenning)
Under The dome(spenning)
Hemlock grove(spenning, fantasy)

Hbo:
GOT
Gentleman jack(drama)
The L word(mye sex)
 
Back
Topp