Serietips

The Handmaidstale, killing Eve, Revenge, Pretty little liars, You, Grey’s Anatomy, The Morning show..:happy: Kommer ikke på flere i farta, men ser selv på Revenge (Viaplay) for tiden og synes den er veldig bra.
 
The Handmaidstale, killing Eve, Revenge, Pretty little liars, You, Grey’s Anatomy, The Morning show..:happy: Kommer ikke på flere i farta, men ser selv på Revenge (Viaplay) for tiden og synes den er veldig bra.

Blitt helt hekta jeg :facepalm:
 
Outlander
Riverdale
New girl
Modern familiy
Atypical
The good doctor
New Amsterdam
Peaky Blinders
Sons of anarchy
 
Er kommet til siste sesong og lurer på hva jeg skal gjøre etterpå:wideyed: :hilarious:

Starta på sesong 2 i går! Og skjer jo sååå mye i hver episode :wideyed:
Ja, hva skal en se på da??:rolleyes: hater når serier tar slutt:hilarious:
 
haha, jeg sitter og ser gamle ting igjen. Men her er noen favoritter (jeg er sånn som elsker syke stordramaer men også riverdale liks, så denne lista er bred=

Jeg slår et slag for flere NRK-serier:
The boøld type (nyere sex og singelliv, helt fantastisk)
Fra bølle til bestevenn
OJ
Unge lovende
en natt
22 juli

Netflix:
Alias Grace (creepy) - historie fra "gamle dager" med helt sjuk vri. dødsspennende
You (også creepy) - nyere drama om en stalkerfyr
Lost in space - (sci fi) - familie på tur i verdensrommet
sex education (humor. love it) - britisk ungdomsdrama om seksualitet. Fantastiske lag.
The witcher (eventyr, sykt kjekk) - eventyr med gamle supermann som ikke vil redde verden men gjør det
Bloodline (stordrama) - masse kjentfolk. Storfamilie som liksom er clean men alle har sine greier
Brookline nine nine (humor) - politihøyskolen i en moderne serie. SYKT lættis

HBO
Euphoria - mørkere ungdomsdrama. fantastisk spill
Sharp objects - (mørk) - dame som gjennopplever helt jævlige ting
Ballers (guttedrama) - med the rock. oldschool, hjertevarm
Little lies (drama) - denne er en perle!
Six feet under - ikke alle har fått me seg denne perlen fra fortiden. Anbefales hvis ikke du har sett den. Familie som driver begravelsesbyrå

Jeg anbefaler også å prøve amazon, de har mye bra ^^
 
Back
Topp