Så spennende Artig å se så mange som går i fødsel nå.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skjer der no ?
Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app
Hei jenter!Så spennende! Venter spent på oppdateringer
Gratulerer så mye!!
Hei jenter!
Endelig oppdatering fra meg fikk ikke åpning før søndagsmorgen og vår lille prins kom til verden 5 timer etterpå hadde en kjempefin fødselsopplevelse selv om det selvsagt var vondt - men man glemmer fort
Lilleprinsen valgte seg termindato som fødselsdag og er rolig og ordentlig sutte-gutt. Det er fantastisk å være tobarnsmamma og har uendelig med kjærlighet som bare vokser
Gled dere og lykke til alle sammen!!!
Hei jenter!
Endelig oppdatering fra meg fikk ikke åpning før søndagsmorgen og vår lille prins kom til verden 5 timer etterpå hadde en kjempefin fødselsopplevelse selv om det selvsagt var vondt - men man glemmer fort
Lilleprinsen valgte seg termindato som fødselsdag og er rolig og ordentlig sutte-gutt. Det er fantastisk å være tobarnsmamma og har uendelig med kjærlighet som bare vokser
Hei jenter!