Ser ut som det kan bli min tur dag ...:P

Mrs. Tiger

Glad i forumet
Februarlykke 2015
Jaja, straks termin (1.feb) og det ser ut som at lillegutt i magen er i rute:)
Vært en kjempefin fredag hvor jeg har følt meg kjæmpebra, når kvelden kommer så har jeg masse kynnere. Kjenner at de er sterkere og hyppigere enn vanlig og med nedpress. Tok paracet før jeg la meg i håp om søvn. Måtte bare stå opp nå- klarte ikke mer. Håper jeg klarer å gå hjemme noen timer til før jeg ringer JM. Har lite lyst å dra ungen ut av senga og plassere han blant folk NÅ kl 4. Skal nok klare å vente noen timer til... Blir en spennende lørdag- hadde aldri trudd han ville komme 1 dag FØR tida - men sånn er det, man vet aldri når de små bestemmer seg ;)
Ha en flotters lørdag :)
 
Spennende:) LyKke til!:) Sovet dårlig jeg å men mest pga minstejenta har feber å ligger ved siden av meg:p
Ikke gå for lenge nå før du ringer barnevakt, ringte vel i samme tid når når jeg skulle ha nr 2 jeg å, godt når de kommer hvis du plutselig må dra fort:)
:wav
Fin lørdag til deg også!
 
Last edited:
Snike frå januar mens amming pågår..:p
ta deg ein dusj, da hjelpe!:) Me fekk beskjed om å spisa to paracet og vents te eg hadde tre "gode" rier innen 10 min. Hadde me venta så lenge hadde eg ikkje vore på sjukehuset før 7cm åpning.. :p heldigvis kjørte me inn lenge før!:p
Ring føden du om da blir for vondt!:).. Storebror blir nok berre gla for action,og samma me barnevakten!;) lykke te vertfall!:)
 
Åååå spennende! Masse lykke til!!
 
Ååå så heldig. Jeg har termin i dag men ingenting skjer her. Lykke til da☺☺
 
Takk snille dere- må si jeg ble kjæmpeskuffet over ingen åpning, jeg og mannen har fått frokost og eget barselrom. Fint her. Får gå her med rier til mer skjer :) :) trøtt.no
 
Jeg hadde heller ingen åpning når jeg kom inn, men to timer senere var det 2-3cm, også får man i snitt 1 cm i timen, sa jordmor til meg. På 4 cm må du be om epidural hvis du vil ha det, sånn at anestesilegen rekker å komme før det er for sent :)
 
Lykke til :)
 
Lykke til! Blir spennende å lese hvordan det går
 
Så utrolig spennende! Håper du slipper å vente så alt for lenge før babyen er der :)
 
Masse lykke til
 
Masse lykke til :D spennende å lese at det skjer ting med flere og flere, det gir meg håp :p uansett om jeg er sikker på at det blir overtid her. Har fortsatt 16 dager til termin, men uansett....
 
Back
Topp