Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Her er det 50/50 han støvsuger og tar gulvene og jeg tørker støv og vasker badet når det kommer til vasking av klær så bytter vi på det, den som ser at det trengs vask setter på en maskin Synes det er en super ordning, og er veldig glad for at jeg slipper å gjøre alt
Jeg er også en av de bortskjemte...han står for mye av rydding og vasking, og det er kanskje jeg som ikke er flink nok å gi han ros for alt han gjør prøver å rose, så godt som mulig, men av og til glemmes det. Men en ting jeg er veldig nøye på, er å ikke kritisere det han gjør og slik han velger gjøre det, for da tipper jeg jeg raskt blir den som må gjøre alt selv ikke at det er så mye å kritisere, men ting havner jo av og til på litt rare plasser, og alle hvite klær har et par ganger blitt rosa eller lyse blå, men sånt kunne skjedd meg også
Dette er vi faktisk dårlige på begge to. Vi deler vanligvis greit på arbeidet, men glemmer lett å sette pris på det den andre gjør. Når jeg er litt sulten på skryt, hender det at jeg sender ham et bilde.