Ser din samboer

Han ser det når jeg påpeker det :p

Her er det 50/50 :) han støvsuger og tar gulvene og jeg tørker støv og vasker badet :) når det kommer til vasking av klær så bytter vi på det, den som ser at det trengs vask setter på en maskin :) Synes det er en super ordning, og er veldig glad for at jeg slipper å gjøre alt :P

• Liker
Reactions: Io
Jeg er også en av de bortskjemte...han står for mye av rydding og vasking, og det er kanskje jeg som ikke er flink nok å gi han ros for alt han gjør :p prøver å rose, så godt som mulig, men av og til glemmes det. Men en ting jeg er veldig nøye på, er å ikke kritisere det han gjør og slik han velger gjøre det, for da tipper jeg jeg raskt blir den som må gjøre alt selv :p ikke at det er så mye å kritisere, men ting havner jo av og til på litt rare plasser, og alle hvite klær har et par ganger blitt rosa eller lyse blå, men sånt kunne skjedd meg også :p

Dette er vi faktisk dårlige på begge to. Vi deler vanligvis greit på arbeidet, men glemmer lett å sette pris på det den andre gjør. Når jeg er litt sulten på skryt, hender det at jeg sender ham et bilde.:oops:

Back
Topp