Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvor er stellebordet ditt fra? Vi hadde et som likner på det sist, men nå finner vi det ikke igjen. Husker ikke om vi beholdt det eller kvittet oss med det... Men dersom det ikke dukker opp igjen snart så må vi vel bare skaffe oss et nytt et! )Har endelig fått ræva i gir å fått på plass noe av babyutstyret
Vis vedlegget 126427
Vis vedlegget 126428
Vis vedlegget 126429
Vis vedlegget 126430
Det er vel fra ikea tro?Hvor er stellebordet ditt fra? Vi hadde et som likner på det sist, men nå finner vi det ikke igjen. Husker ikke om vi beholdt det eller kvittet oss med det... Men dersom det ikke dukker opp igjen snart så må vi vel bare skaffe oss et nytt et! )
Det er fra IKEAHvor er stellebordet ditt fra? Vi hadde et som likner på det sist, men nå finner vi det ikke igjen. Husker ikke om vi beholdt det eller kvittet oss med det... Men dersom det ikke dukker opp igjen snart så må vi vel bare skaffe oss et nytt et! )
Endelig fått hentet vår nydelige Emmaljunga Mondial De Lux vogn Så nå gleder jeg meg bare til å ut å trille!! Vis vedlegget 126595
Vi har samme, bare I blå og med de største hjulene! Er kjempe fornøyd med den foreløpig!Endelig fått hentet vår nydelige Emmaljunga Mondial De Lux vogn Så nå gleder jeg meg bare til å ut å trille!! Vis vedlegget 126595
Jupp!✌Vi har vel kanskje samme?
Vis vedlegget 126663
Har gjort klar vogga som jeg selv brukte som baby for nesten 30 år siden. Sååå fornøyd!
Vis vedlegget 126783
Endelig fått hentet vår nydelige Emmaljunga Mondial De Lux vogn Så nå gleder jeg meg bare til å ut å trille!! Vis vedlegget 126595
Vi skal bruke den som seng på vårt soverom de første månedene, og det tror jeg går helt fint! Er jo litt mindre og lunere for babyenDen var søt! Vurderer å kjøpe meg en sånn lignende vugge. Lurte på om det er lurt å bruke den som type seng til bebisen? vi har jo sprinkelseng, men blir trangt å ha den inne på vårt rom..
Vi skal bruke den som seng på vårt soverom de første månedene, og det tror jeg går helt fint! Er jo litt mindre og lunere for babyen
Fikk wallsticker fra ebay i posten i hår, veldig fornøyd