Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hæææ? Hvor lenge varer tilbudet? Dette har ikke jeg fått med megGjorde et super kupp i går på sampson/babycare i haugesund De skal legge ned og hadde 50% avslag på ALT Da fikk jeg stokke stolen jeg har suglet etter lenge nå Vis vedlegget 111793
Sikker så lenge det er varer Var syyykt med folk igår å jeg sto i kø 1 1/2 time Så spørst hvor mye det er igjen men du kan jo være heldigHæææ? Hvor lenge varer tilbudet? Dette har ikke jeg fått med meg
åhr typisk, får aldri med meg slike tilbud -.- sikkert tomt idag daGjorde et super kupp i går på sampson/babycare i haugesund De skal legge ned og hadde 50% avslag på ALT Da fikk jeg stokke stolen jeg har suglet etter lenge nå Vis vedlegget 111793
Gjorde et super kupp i går på sampson/babycare i haugesund De skal legge ned og hadde 50% avslag på ALT Da fikk jeg stokke stolen jeg har suglet etter lenge nå Vis vedlegget 111793
Det var ikke kjempe mye igjen der idag nei, men vi fikk nå handlet for 1500 kr alikevell Skal legge ut bilde senere når samboeren får tatt ut av bilen, han skal kjøre broren på lan etter de har fjernet noen busker i hagen. så med data og alt baki bagasjerommet, fikk jeg streng beskjed om å ikke røre -.-Fanken Tror ikke jeg får tid verken idag eller i morgen. Typisk
å så søte <3 hvor kjøpte du?
Måtte kjøpe bittelitt klær til lille i dag. Gøy når man vet kjønn. ☺☺
ELSKER newbie så mye fint til en bra pris
Måtte kjøpe bittelitt klær til lille i dag. Gøy når man vet kjønn. ☺☺
å så søte <3 hvor kjøpte du?
ååå har sett mye fint fra newbie, men har ikke fått vært innom kappahl enda må ta en tur snart ser jegKappahl - er så glad i newbie-klærne de har der. Skulle egentlig handle klær til meg selv i dag. .. ☺
Så bra det var noe igjen Elsker salgDer fikk jeg bildene store litt lettere å se, enn å måtet klikke innpå
(samboeren valgte bodyene, derfor det vist ble to like haha)
Vis vedlegget 111916 Vis vedlegget 111917
noen planer om hva du skal kjøpe på tirsdag da?Så mye fint dere har kjøpt etter tirsdag begynner innkjøp her
ja salg er supert, jeg pleier bare aldri å få det med meg før det er over tusen takk for at du la utSå bra det var noe igjen Elsker salg