Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Helt vilt at vi er i September allerede!
Har så mye som må ordnes enda, og planlegge barnebursdag og familie bursdag for ei som fyller 4 i OktAnntar jeg føder mellom de selskapene, og skal knipe godt igjen hennes dag
![]()
blir nok ikke så mye ordning tror jeg før denne babyen er ute, forhåpentligvis litt før terminen 
Og morro å tenke at neste måned får vi baby! Uansett så blir vi foreldre og får en baby i hus neste måned![]()

Så lenge mini kommer i oktober og ikke drøyer helt til november er jeg fornøydJeg ønsker meg septemberbaby, er det lov?![]()
Ja hvis jeg får septemberbaby så skal du få oktoberbaby, det er okSå lenge mini kommer i oktober og ikke drøyer helt til november er jeg fornøyd![]()
Ja, så lenge terminen er såpass tidlig i oktober er det lovJeg ønsker meg septemberbaby, er det lov?![]()
Han er jo snart «ferdig», og så lenge man er så fullgått at prematurgrensen er forbi og alt er tipp topp med vekst må det være lov 5 dager før termin, så jeg håper hvertfall på detJa, så lenge terminen er såpass tidlig i oktober er det lovHan er jo snart «ferdig», og så lenge man er så fullgått at prematurgrensen er forbi og alt er tipp topp med vekst må det være lov
![]()
![]()
Når ble K født?

Ja, jeg har vel også 16.9. som en magisk grense. Håper jeg «klarer» å gå gravid til 37 denne gang. Selv om jeg vel håper mer på 23.-26.-ish5 dager før termin, så jeg håper hvertfall på detterminen er 11/10 så alt etter 17. Er heeeelt ok
![]()
Det høres så surrealistisk ut når du skrev det på denne måten! Fikk litt panikk kjente jeg![]()
Sa det samme til samboern. Og hun fikk helt panikk ja når jeg sa det sånnNo matter what we do, neste måned erre en bebi her
![]()

Får litt nesting-panikk kjenner jeg. Har bare vasket klær og slikt. Ingenting annet er klart![]()
Da er det på tide å sette igang![]()

Men hvor henter man energien?? Det eneste jeg hører er at sofaen tilkaller meg hver dag!![]()