September!!

Spennende uker! Det kommer jo helt sikkert en del oktoberbabyer nå i september også :) Er selv spent på om vi får september- eller oktobergull :) Men nå ER vi nærme, altså! Uansett :smiley-bounce016
 
Og morro å tenke at neste måned får vi baby! Uansett så blir vi foreldre og får en baby i hus neste måned:woot:
 
Helt vilt at vi er i September allerede!
Har så mye som må ordnes enda, og planlegge barnebursdag og familie bursdag for ei som fyller 4 i Okt :joyful: Anntar jeg føder mellom de selskapene, og skal knipe godt igjen hennes dag :hilarious:
 
Helt vilt at vi er i September allerede!
Har så mye som må ordnes enda, og planlegge barnebursdag og familie bursdag for ei som fyller 4 i Okt :joyful: Anntar jeg føder mellom de selskapene, og skal knipe godt igjen hennes dag :hilarious:

Her er det også 3-års bursdag i oktober som egentlig skulle ha blitt planlagt, men er 2 dager etter terminen :inpain: blir nok ikke så mye ordning tror jeg før denne babyen er ute, forhåpentligvis litt før terminen :facepalm:
 
:smiley-angry003
Og morro å tenke at neste måned får vi baby! Uansett så blir vi foreldre og får en baby i hus neste måned:woot:

Det høres så surrealistisk ut når du skrev det på denne måten! Fikk litt panikk kjente jeg :hilarious::facepalm:
 
Jeg ønsker meg septemberbaby, er det lov? :p
 
Jeg ønsker meg septemberbaby, er det lov? :p
Ja, så lenge terminen er såpass tidlig i oktober er det lov :Heartred Han er jo snart «ferdig», og så lenge man er så fullgått at prematurgrensen er forbi og alt er tipp topp med vekst må det være lov :) :) :) Når ble K født?
 
Ja, så lenge terminen er såpass tidlig i oktober er det lov :Heartred Han er jo snart «ferdig», og så lenge man er så fullgått at prematurgrensen er forbi og alt er tipp topp med vekst må det være lov :) :) :) Når ble K født?
5 dager før termin, så jeg håper hvertfall på det :D terminen er 11/10 så alt etter 17. Er heeeelt ok :hilarious:
 
5 dager før termin, så jeg håper hvertfall på det :D terminen er 11/10 så alt etter 17. Er heeeelt ok :hilarious:
Ja, jeg har vel også 16.9. som en magisk grense. Håper jeg «klarer» å gå gravid til 37 denne gang. Selv om jeg vel håper mer på 23.-26.-ish :p .....sa hun, og gikk til 20.10. :p:eek:
 
Sa det samme til samboern. Og hun fikk helt panikk ja når jeg sa det sånn:p No matter what we do, neste måned erre en bebi her:p

Får litt nesting-panikk kjenner jeg. Har bare vasket klær og slikt. Ingenting annet er klart :hilarious:
 
Men hvor henter man energien?? Det eneste jeg hører er at sofaen tilkaller meg hver dag! :smiley-angelic006

Ser den, tenkte jeg skulle si drikk kaffe men det er ikke bra det heller :p . Begynn med en gang man står opp så kan man ha som mål at når man er ferdig med en ting per dag så kan man innta sofaen:p
 
Back
Topp