September!!

Ser den, tenkte jeg skulle si drikk kaffe men det er ikke bra det heller :p . Begynn med en gang man står opp så kan man ha som mål at når man er ferdig med en ting per dag så kan man innta sofaen:p

Når jentene er levert på skolen så roper sofaen på meg ;) Når jeg har klart å kava meg på do og er ferdig så begynner sofaen å roper igjen! :woot:

Tiltak tiltak :p
 
Får litt nesting-panikk kjenner jeg. Har bare vasket klær og slikt. Ingenting annet er klart :hilarious:
Huff, kjenner på nesting-panikken selv. Er midt under oppussing så har ikke plass til noe som helst, har i det minste fått kjøpt mesteparten av klær babyen trenger :nailbiting:
 
Jeg har generelt mest energi om morgen/formiddagen. Så er da jeg "slår" til med vasking og slikt :D
 
Huff, kjenner på nesting-panikken selv. Er midt under oppussing så har ikke plass til noe som helst, har i det minste fått kjøpt mesteparten av klær babyen trenger :nailbiting:

Nei huff. Føler med deg! :eek:
 
Ja, jeg har vel også 16.9. som en magisk grense. Håper jeg «klarer» å gå gravid til 37 denne gang. Selv om jeg vel håper mer på 23.-26.-ish :p .....sa hun, og gikk til 20.10. :p:eek:
Det er så typisk :p jeg går vel til jeg blir satt i gang to dager over :p
 
Når jentene er levert på skolen så roper sofaen på meg ;) Når jeg har klart å kava meg på do og er ferdig så begynner sofaen å roper igjen! :woot:

Tiltak tiltak :p
Hvorfor kjøpte du deg en snakkende sofa?
 
Fordi jeg er 100% sykemeldt og mine sosiale antenner eksisterer ikke lenger :hilarious:
Sofaen er trofast, «stille» og liker masse selskap ;)
Hahaha alltid greit å ha en samtalepartner :p
 
Så lenge mini kommer i oktober og ikke drøyer helt til november er jeg fornøyd :D

Det tenker jeg også :)
Har termin 30.Oktober, så er jo like sannsynlig at det blir november, men det føles helt uaktuelt altså :p
 
Back
Topp