September har startet fødselstråd...

Fødte jentene 8 og 6 dager før termin. Håper det blir noe slikt denne gangen også :) har termin 7.oktober :)
 
Jeg har termin 16 okt, men de sier her at det er mulig de ser på uke 37-38. I så fall blir det kanskje septemberbaby her eller rundt månedsskiftet en eller annen gang.
 
...og jeg som trodde jeg ville bli hengende her med dere pga overtid med septemberbabyen min.. ble august på oss i stedet så man kan vist aldri være for sikker på noe :D
 
...og jeg som trodde jeg ville bli hengende her med dere pga overtid med septemberbabyen min.. ble august på oss i stedet så man kan vist aldri være for sikker på noe :D
Gratulerer ;)
 
Jeg har funnet ut at jenta må komme 4 eller 11.10 (har termin 6.) De andre 2 har kommet 4 og 9 dager over tiden, men begge er født på en onsdag... og det er jeg og.
Faktisk fant jeg ut at min mor er født på torsdag så hu brøt rekka, for min mormor ble også født på en onsdag [emoji23][emoji23]

Hehe, merkelige ting vi tenker på. Jeg satser på 23. (har termin 29.) Jeg, samboeren og lille gutten er alle født i ulike måneder, men på henholdsvis 24., 22. og 21. (i hver vår måned). Så hun i magen må nå bare komme seg ut den 23., for ordens skyld [emoji12]
 
Hehe, merkelige ting vi tenker på. Jeg satser på 23. (har termin 29.) Jeg, samboeren og lille gutten er alle født i ulike måneder, men på henholdsvis 24., 22. og 21. (i hver vår måned). Så hun i magen må nå bare komme seg ut den 23., for ordens skyld [emoji12]
Blir spennende å se om dere får det som dere ønsker ;)
 
Det blir nok en september baby her. Har termin 3. Oktober, men ligger nå inne på observasjon, med mistanke om svangerskapsforgiftning. Så blir nok ikke drøyd en hel måned til. Jeg er heldig om jeg får den til å drøye til 15. når mannen min kommer tenker jeg.
 
Back
Topp