September har startet fødselstråd...

Om det er sant det man sier om at man gjerne arver fødselhistorikken til sin mor blir dette spennende. Min storebror kom 3 uker for tidlig mens jeg kom på termindato kl. 07.55. Klar for jobb[emoji3]
 
Jeg har termin 16 okt. Min storebror kom 3 uker før termin, men min mor var vist veldig bestemt på å få ham ut og kjørte full julevask.
Jeg ble født tre dager før, litt av samme årsak
 
Ja, det har vi alle mann nå :)

Altså.... Hvor mange menn er vi her inne? :knegg:

Mens enkelte av oss i septemberpulja begynner å lure på om vi går over og driver så smått å forbereder oss på oktober :p
(Går jeg maks over før igangsettelse blir det 3-5oktober mini kommer).
Velkommen skal du/dere være! ;)

Jeg synes fremdeles det høres ut som en liten mannsalder til oktober...
Ikke meningen å rate posten din som morsom når det tydeligvis går sakte for deg og du kan tenke deg å bli ferdig, men du skjønner poenget ;)
 
Syntes det er helt villt at vi snart er ferdige!! :O

Jeg kommer nok til å føde i oktober uansett, i og med at jeg har termin den 19. og begge barna har kommet på menstermin fra før. Min største frykt med å gå på overtid nå er at storesøster har bursdag 9 dager etter termin, og da har jeg store planer om å være litt innkjørt hjemme så alle orker å feire bursdag :P Selskapet får være første helgen i oktober da, DET orker jeg ikke ta på meg med en baby på muligens under to uker ;)
 
Altså.... Hvor mange menn er vi her inne? :knegg:


Velkommen skal du/dere være! ;)


Ikke meningen å rate posten din som morsom når det tydeligvis går sakte for deg og du kan tenke deg å bli ferdig, men du skjønner poenget ;)
Fantastisk bra å påpeke det :D
 
DET er jeg også. I de to andre termingruppene jeg har vært i har det vært veldig premature barn. Veldig fornøyd med at vi alle har bikket uke 30 (vi har vel det??!)
Nope... ikke jeg... henger etter jeg... Ble flyttet til november, men... jeg satser på oktober barn :p
 
Ja, hvis hun ikke bestemmer seg for å komme før da! Det vet jeg jo ikke [emoji14] Aldri gjort dette før :)

Men altså, jeg tenker sånn... Jeg er jo seint ute til det meste her i verden, jeg er skippertaksdronninga..er 5 min for sent til absolutt alt. Tviler på at jeg kommer til å føde før tiden [emoji14] det ligger ikke i min natur :joyful:
Haha, det hørtes kjent ut [emoji14]
Og stemte med første, kom 5 dager over ^^
 
Om det er sant det man sier om at man gjerne arver fødselhistorikken til sin mor blir dette spennende. Min storebror kom 3 uker for tidlig mens jeg kom på termindato kl. 07.55. Klar for jobb[emoji3]
Om det er sant så kommer min neste 4 uker før tiden i rekordfart [emoji23]

Stemte ikke før min søster ihvertfall ang tidspunkt. Hun gikk 10 dager over med nr 2, men hun kom på 2 timer da. Så bør være obs på at det kan gå fort
 
Back
Topp