September har startet fødselstråd...

Jeg tipper at første oktoberunge er her innen 21.sept også. Det er jo "til termin" for oss som har dato helt i starten.

Men jeg er ganske fornøyd med at vi ikke har hørt om noen oktoberbabyer enda. Det er bittelitt tidlig.

Vi har jo begge termin 3. Så kan jo fort ende med september på oss også.
 
Om det er sant så kommer min neste 4 uker før tiden i rekordfart [emoji23]

Stemte ikke før min søster ihvertfall ang tidspunkt. Hun gikk 10 dager over med nr 2, men hun kom på 2 timer da. Så bør være obs på at det kan gå fort

Jeg har en liten følelse av at denne gutten kan komme litt før. Skal sies at nå er mye usikkert rundt forløsning enda da gutten ligger i sete enda og legene mener han kommer til å bli liggende pga 3 myomer på livmoren. Fikk påvist svangerskapsdiabetes i går og må tilbake til legekontoret i morgen siden de mistenker svangerskapsforgiftning. Her er det mye som kan påvirke enda:wacky:

Selv er jeg alltid for tidlig til avtaler så....:joyful:
 
Tida går så fort! :D

Tror baby kommer ganske presis. Jeg er født på termin, søstra mi to dager før (eller var det etter?), nevøen min en dag før. :b håper egentlig at han kommer litt før. Slutten av oktober her i nord er så kald og mørk, begynnelsen er fin ;p
 
Jeg har en liten følelse av at denne gutten kan komme litt før. Skal sies at nå er mye usikkert rundt forløsning enda da gutten ligger i sete enda og legene mener han kommer til å bli liggende pga 3 myomer på livmoren. Fikk påvist svangerskapsdiabetes i går og må tilbake til legekontoret i morgen siden de mistenker svangerskapsforgiftning. Her er det mye som kan påvirke enda:wacky:

Selv er jeg alltid for tidlig til avtaler så....:joyful:
Er egentlig greit om de kommer litt før [emoji4]

Håper du får god oppfølgning og at du ikke har svangerskapsforgiftning [emoji4]
 
Jeg har en liten følelse av at denne gutten kan komme litt før. Skal sies at nå er mye usikkert rundt forløsning enda da gutten ligger i sete enda og legene mener han kommer til å bli liggende pga 3 myomer på livmoren. Fikk påvist svangerskapsdiabetes i går og må tilbake til legekontoret i morgen siden de mistenker svangerskapsforgiftning. Her er det mye som kan påvirke enda:wacky:

Selv er jeg alltid for tidlig til avtaler så....:joyful:
Oi, håper ikke det er svangerskapsforgiftning. Lykke til med oppfølgingen :)
 
Ja, jeg må innrømme at jeg håper i grunnen det. 29.sept eller 1.oktober (pga andre bursdager i familien og venner)

Jeg syns egentlig han kan komme enda tidligere jeg[emoji85] Pappan kommer til Norge 15. Sept. Så da er jeg egentlig klar for lillegutt fra 16. [emoji13]
 
Jeg har funnet ut at jenta må komme 4 eller 11.10 (har termin 6.) De andre 2 har kommet 4 og 9 dager over tiden, men begge er født på en onsdag... og det er jeg og.
Faktisk fant jeg ut at min mor er født på torsdag så hu brøt rekka, for min mormor ble også født på en onsdag [emoji23][emoji23]
 
Jeg kommer til å snike i køen da je skal bli igangsatt 3-2 uker før termin så enten blir det september baby eller tidlig oktober istedenfor 19. Oktober :happy::happy:
 
Det ble dessverre født en liten oktobergutt for rundt en måned siden (Termin oktober 2017 gruppa på Facebook). Han levde i rundt fem dager, før han døde av infeksjon :( Men nå er jo sjansen mye større for at det går bra med alle her. De fleste har vel runda uke 30 :)
Ja stakkars liten :( vi sende blomster til dem og vi støtter dem masse under tøffe tiden.
 
Nå har det jo blitt født 3-4 små jenter og gutter i de to gruppene jeg er medlem av på Facebook! Merker virkelig jeg begynner å bli babysyk etter gutten min nå [emoji7]
 
Hadde termin i september med storesøster men hun kom i august så blir nok en liten knippe september babyer her også [emoji4] selv har jeg vært inne på sykehuset et par ganger nå for å stoppe noen veldig kraftige og regelmessige kynnere så det gjenstår å se om lillebror holder seg inne helt til oktober [emoji87] jeg har uansett igangsettelse 2 oktober så snart kommer han uansett [emoji7][emoji1348]
 
Back
Topp