September har startet fødselstråd...

tolilla

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Himmelbarn
Høsthjerter 2017
Oktoberlykke 2019
Juliknøttene 2022
Og første barnet har kommet! Litt tidlig siden det er medio august, men dog.
Da er det ikke lenge igjen for oss heller!!!! :) :) :)
 
Jeg tipper at første oktoberunge er her innen 21.sept også. Det er jo "til termin" for oss som har dato helt i starten.

Men jeg er ganske fornøyd med at vi ikke har hørt om noen oktoberbabyer enda. Det er bittelitt tidlig.
 
Går fort til det er vår mnd!:):):):nailbiting::):):)

Hadde termin med vesla i september, men hun kom i august, så det vil nok absolutt være noen av oktoberjentene som hopper over til september
 
Jeg tipper at første oktoberunge er her innen 21.sept også. Det er jo "til termin" for oss som har dato helt i starten.

Men jeg er ganske fornøyd med at vi ikke har hørt om noen oktoberbabyer enda. Det er bittelitt tidlig.

DET er jeg også. I de to andre termingruppene jeg har vært i har det vært veldig premature barn. Veldig fornøyd med at vi alle har bikket uke 30 (vi har vel det??!)
 
Har snoket litt der inne, jeg også! Det er så spennende :woot::dummy1::dummy:
 
Blir veldig spennende å se når første kommer her også [emoji1] vi har jo ei som kan være truende til å komme når som helst. Selv om jeg håper hun venter til september ihvertfall [emoji4]
 
Mens enkelte av oss i septemberpulja begynner å lure på om vi går over og driver så smått å forbereder oss på oktober :P
(Går jeg maks over før igangsettelse blir det 3-5oktober mini kommer).
 
Går fort til det er vår mnd!:):):):nailbiting::):):)

Hadde termin med vesla i september, men hun kom i august, så det vil nok absolutt være noen av oktoberjentene som hopper over til september

Ja, det vil det absolutt -og det er ikke lenge til! !
 
Er heldig du [emoji4]

Ja, hvis hun ikke bestemmer seg for å komme før da! Det vet jeg jo ikke :p Aldri gjort dette før :)

Men altså, jeg tenker sånn... Jeg er jo seint ute til det meste her i verden, jeg er skippertaksdronninga..er 5 min for sent til absolutt alt. Tviler på at jeg kommer til å føde før tiden :p det ligger ikke i min natur :joyful:
 
Men jeg er ganske fornøyd med at vi ikke har hørt om noen oktoberbabyer enda. Det er bittelitt tidlig.

Det ble dessverre født en liten oktobergutt for rundt en måned siden (Termin oktober 2017 gruppa på Facebook). Han levde i rundt fem dager, før han døde av infeksjon :( Men nå er jo sjansen mye større for at det går bra med alle her. De fleste har vel runda uke 30 :)
 
Ja, hvis hun ikke bestemmer seg for å komme før da! Det vet jeg jo ikke [emoji14] Aldri gjort dette før :)

Men altså, jeg tenker sånn... Jeg er jo seint ute til det meste her i verden, jeg er skippertaksdronninga..er 5 min for sent til absolutt alt. Tviler på at jeg kommer til å føde før tiden [emoji14] det ligger ikke i min natur :joyful:
Hahaa[emoji23][emoji23]
Du har ihvertfall en siste dato å forholde deg til.
Bare du ikke kommer 5 min for sent til din egen fødsel [emoji28]
 
Det ble dessverre født en liten oktobergutt for rundt en måned siden (Termin oktober 2017 gruppa på Facebook). Han levde i rundt fem dager, før han døde av infeksjon :( Men nå er jo sjansen mye større for at det går bra med alle her. De fleste har vel runda uke 30 :)
Åh, så trist :(
 
Det ble dessverre født en liten oktobergutt for rundt en måned siden (Termin oktober 2017 gruppa på Facebook). Han levde i rundt fem dager, før han døde av infeksjon :( Men nå er jo sjansen mye større for at det går bra med alle her. De fleste har vel runda uke 30 :)

Det visste jeg ikke :(
 
Det ble dessverre født en liten oktobergutt for rundt en måned siden (Termin oktober 2017 gruppa på Facebook). Han levde i rundt fem dager, før han døde av infeksjon :( Men nå er jo sjansen mye større for at det går bra med alle her. De fleste har vel runda uke 30 :)
Forferdelig trist :(
 
Husker såå godt når jeg fant ut at jeg var gravid i slutten av januar, og det føltes ut som om det var en hel mannsalder til oktober[emoji23] men nå er vi plutselig der snart[emoji16][emoji16]
Jeg synes fremdeles det høres ut som en liten mannsalder til oktober...
 
Back
Topp