September 2025

I morgen? Haha! Joda, skal teste ut ovitrellen nå tenker jeg. Testdato er ikke før om 10 dager - syyykt lenge til :hungover:
Haha skjønner jeg veldig godt. Har også planer om å teste ut ovitrelle så skal begynne mandag, 6 dpo :yuck:

Hei! Jeg fikk resultatene mine i dag, jeg er offisielt gravid :Heartpink:Heartred 9dp5dt, 4 uker på vei, og beta hCG var 93. Tror dere det er en bra verdi?

Jeg har kontroll på Ullevål 17.10
Hva bør jeg gjøre videre? Bør jeg også ta kontakt med fastlegen?

Sender kjærlighet og styrke til dere alle :Heartbigred
Gratulerer så masse! Første gravide i septembergruppa :love017

UL idag, CD 11. livmorslimhinne på 7,5 og ledende follikkel på 19,8. Setter ovitrelle senest fredag kveld, dersom jeg ikke får positiv LH test før den tid. Altså innsett senest fredag neste uke :happy:
Det eneste jeg stusset litt på var at legen var veldig bastant på at det er unødvendig å teste flere enn en gang om dagen. Tidligere har jeg hatt toppen på ettermiddag/kveld, og lavere igjen morgenen etter. Testen ville holde seg positiv, mente han. Men jeg kommer til å teste morgen og kveld allikevel :bag:

Ikke dumt, føler dagene muligens vil gå litt fortere da. :pompus: Vi har spennende dager i møte :D har du fått noen oppdatering i dag?

Ja det har vi :D
Nei, får bare telefon om det ikke blir noe å sette tilbake. Så no news is good news :love017

Så bra. Jeg krysser hvertfall fingre og venter spent på oppdatering på fredag.

Joda, jeg er nå 8dp3dt, så 11 dpo. Føler meg ikke noe særlig gravid, og venter noen dager til med å teste.
Masse lykke til! Venter også spent på å høre hvordan testen går.

Hei! Jeg fikk resultatene mine i dag, jeg er offisielt gravid :Heartpink:Heartred 9dp5dt, 4 uker på vei, og beta hCG var 93. Tror dere det er en bra verdi?

Jeg har kontroll på Ullevål 17.10
Hva bør jeg gjøre videre? Bør jeg også ta kontakt med fastlegen?

Sender kjærlighet og styrke til dere alle :Heartbigred
Så fantastisk!! Gratulerer <3

Herlighet så gøy!! Gratulerer så mye :Heartred Ingen spesielle tips, men jeg ville nok kanskje kontaktet fastlegen og gitt beskjed, og evt. tatt noen blodprøver(min ville sjekke vitaminene mine ofte under mitt første svangerskap). Deretter tenker jeg tidlig ultralyd osv. enten privat eller offentlig er fint!
Tusen takk, det betyr mye :Heartpink jeg har allerede informert fastlegen og venter på neste time. Kommer nok til å bestille en tidlig ultralyd privat også… :angelic:

Hæææ, det er helt sykt. Håper du slipper ja, men likevel, må jo være meget betryggende. (litt sjalu :smiley-ashamed004)

Du forresten! Måtte du ta nye blodprøver ifm nytt egguttak etter mislykket fryseforsøk på St Olavs? Og måtte de taes en spesiell dag i syklusen? :D

Du forresten! Måtte du ta nye blodprøver ifm nytt egguttak etter mislykket fryseforsøk på St Olavs? Og måtte de taes en spesiell dag i syklusen? :D
Jepp! Fikk ikke beskjed om det nei (men jeg har ikke syklus), ut i fra typen prøver de tok vil jeg egentlig tro dag 2-3 i syklus! Har du sjekket helenorge? Fikk all info der

Jeg tok ut egg på mandag og hadde feber følelse på tirsdag og igjen i natt, men tror ikke jeg har hatt målbar feber så bare latt det ligge og tenkt at jeg bare har vært forkjølet/sliten. Men har fått feber utslett nå(vanlig når jeg får feber eller har en infeksjon). Så jeg tenkte å ringe dem for å høre om det er noe vits å sjekke ut. Men er det noen som har litt lignende symptomer etter egguttak og får beskjed om at det er normalt?

Back
Topp