Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lykke til! Hvor mange ble det i fryseren?
Tusen takkLykke til! Hvor mange ble det i fryseren?
Det ble faktisk 7!! Blasoter på frys
Haha skjønner jeg veldig godt. Har også planer om å teste ut ovitrelle så skal begynne mandag, 6 dpoI morgen? Haha! Joda, skal teste ut ovitrellen nå tenker jeg. Testdato er ikke før om 10 dager - syyykt lenge til![]()

Gratulerer så masse! Første gravide i septembergruppaHei! Jeg fikk resultatene mine i dag, jeg er offisielt gravid9dp5dt, 4 uker på vei, og beta hCG var 93. Tror dere det er en bra verdi?
Jeg har kontroll på Ullevål 17.10
Hva bør jeg gjøre videre? Bør jeg også ta kontakt med fastlegen?
Sender kjærlighet og styrke til dere alle![]()

Ikke dumt, føler dagene muligens vil gå litt fortere da.Haha skjønner jeg veldig godt. Har også planer om å teste ut ovitrelle så skal begynne mandag, 6 dpo![]()
Vi har spennende dager i møte Ikke dumt, føler dagene muligens vil gå litt fortere da.Vi har spennende dager i møte
har du fått noen oppdatering i dag?

Hæææ, det er helt sykt. Håper du slipper ja, men likevel, må jo være meget betryggende. (litt sjaluTusen takkDet ble faktisk 7!! Blasoter på frys
men håper vi slipper å bruke de
![]()
)Ja, det er for godt til å være sant! Skulle ønske jeg kunne deltHæææ, det er helt sykt. Håper du slipper ja, men likevel, må jo være meget betryggende. (litt sjalu)
Spennende! Da liker vi at det ikke ringerJa det har vi
Nei, får bare telefon om det ikke blir noe å sette tilbake. Så no news is good news![]()

Masse lykke til! Venter også spent på å høre hvordan testen går.Så bra. Jeg krysser hvertfall fingre og venter spent på oppdatering på fredag.
Joda, jeg er nå 8dp3dt, så 11 dpo. Føler meg ikke noe særlig gravid, og venter noen dager til med å teste.
Så fantastisk!! Gratulerer <3Hei! Jeg fikk resultatene mine i dag, jeg er offisielt gravid9dp5dt, 4 uker på vei, og beta hCG var 93. Tror dere det er en bra verdi?
Jeg har kontroll på Ullevål 17.10
Hva bør jeg gjøre videre? Bør jeg også ta kontakt med fastlegen?
Sender kjærlighet og styrke til dere alle![]()
Så fantastisk!! Gratulerer <3
Tusen takkGratulerer så masse! Første gravide i septembergruppa![]()
sender masse babystøv til alle her også 
Tusen takk, det betyr myeHerlighet så gøy!! Gratulerer så myeIngen spesielle tips, men jeg ville nok kanskje kontaktet fastlegen og gitt beskjed, og evt. tatt noen blodprøver(min ville sjekke vitaminene mine ofte under mitt første svangerskap). Deretter tenker jeg tidlig ultralyd osv. enten privat eller offentlig er fint!
jeg har allerede informert fastlegen og venter på neste time. Kommer nok til å bestille en tidlig ultralyd privat også… 
Hæææ, det er helt sykt. Håper du slipper ja, men likevel, må jo være meget betryggende. (litt sjalu)
Jepp! Fikk ikke beskjed om det nei (men jeg har ikke syklus), ut i fra typen prøver de tok vil jeg egentlig tro dag 2-3 i syklus! Har du sjekket helenorge? Fikk all info derDu forresten! Måtte du ta nye blodprøver ifm nytt egguttak etter mislykket fryseforsøk på St Olavs? Og måtte de taes en spesiell dag i syklusen?![]()