Takk! Det er «fint» å høre flere føler på det samme. ALT blir satt på vent. Kan tenke meg dette er tøft på partnerskap også for jeg hadde ikke hatt mye å gi. Jeg ga søskenforsøk i grunn kun 3 forsøk, men så følte jeg meg ikke ferdig det, og hadde et veldig bra forsøk med 2 høykvalitets embryo og ble gravid på første forsøk tross lav AMH med barnet mitt. Det ga håp som bare ble knust i kommende forsøk. Etter det har jeg hatt et IVF forsøk med et innsett og 4 avbrutte. Jeg har et sædstrå (samme donor som barnet mitt) på klinikken som jeg vil bruke. Og så har jeg 2 i sædbanken. Disse kan jeg selge videre om jeg ikke bruker de. Så det er jo evt bare 3 fullverdige forsøk til, men jeg tror ikke jeg har det i meg. Jeg skal stå ut dette forsøket om det blir noe av videre, men kjenner lysten på et vanlig liv frister. Jeg er veldig takknemlig for å ha barn og ville heller ikke vært foruten å ha prøvd. Masse lykke til i siste forsøk. Det er en altfor spennende tid!Kjenner meg igjen i mye av dette jeg ogsåHar også holdt på med søskenforsøk i to år nå, og er så lei av hele IVF-greia… Aller mest av all logistikken, kontroller, innsett, uttak, og at alt annet må vike for det. Umulig å planlegge møter, jobbturer, feriereiser osv uten forbehold om at kan bli avlyst på kort varsel. Så nå begynner jeg å kjenne på en oppsamlet slitasje av det hele. Har også lovet meg selv at jeg skal stå i ett siste forsøk nå i høst, og blir det ikke noe da så kvitter vi oss med alt babyutstyr. Skjønner veldig godt at det er vanskelig å finne tid til dating oppi det hele også! For min del hjelper det å ha satt en deadline, slik at jeg vet jeg snart er ferdig, enten med baby eller for å kunne komme videre i livet uten søsken til barnet mitt
Håper du også finner en måte å stå i det siste på nå, uansett utfall, for det er en tøff prosess over tid dette!
Har også holdt på med søskenforsøk i to år nå, og er så lei av hele IVF-greia… Aller mest av all logistikken, kontroller, innsett, uttak, og at alt annet må vike for det. Umulig å planlegge møter, jobbturer, feriereiser osv uten forbehold om at kan bli avlyst på kort varsel. Så nå begynner jeg å kjenne på en oppsamlet slitasje av det hele. Har også lovet meg selv at jeg skal stå i ett siste forsøk nå i høst, og blir det ikke noe da så kvitter vi oss med alt babyutstyr. Skjønner veldig godt at det er vanskelig å finne tid til dating oppi det hele også! For min del hjelper det å ha satt en deadline, slik at jeg vet jeg snart er ferdig, enten med baby eller for å kunne komme videre i livet uten søsken til barnet mitt
Jeg har ikke stått lenge i IVF prosess, men har vært lenge ufrivillig barnløs. Føler det er så små sjanser for å lykkes og må liksom ha to parallelle syn på fremtiden, en med barn og en uten. Jeg har egentlig satt meg selv en frist, 3 forsøk offentlig og 3 forsøk privat før jeg gir opp. Kan selvfølgelig være at jeg endrer det og kjører flere forsøk når den tid kommer, men må se det an da, dette blir veldig oppslukende. Håper likevel for deg at dette forsøket kan gi resultater, som du sier så er det jo ikke avbrutt
Men veldig bra du skal begynne imorgen da, det blir spennende - heia heia 
Vi skal heie på deg og støtte deg underveis