Innsett eller uttak? Det er rimelig vanlig med småblødninger etter uttak. Begge de to første uttakene mine brukte jeg bind etter uttaket, og dagen etterpå. Kom ikke mye dagen etterpå, men litt. Rett etter uttaket andre gang fossblødde jeg skikkelig. Altså, det fosset virkelig. Ga seg etter 15 minutter, men det var skikkelig ille. Det var visst heller ikke uvanlig, men siden jeg også hadde en skikkelig reaksjon på medisinene og hadde puls over 100 og helt angstanfall- tendenser sjekket de at alt sto bra til før jeg dro hjem. Og det gjorde det
Det du skal være obs på er feber og om blødningene/smertene ikke stopper/øker i mengde. Denne gangen hadde jeg såå vondt i eggstokkene dagen etter uttak at jeg hadde problemer med å gå. Nå skal det sies at jeg var på jobb dagen etterpå. Jeg er lærer, så det er mye stå og gå. Tillegg skulle jeg ha foreldremøte på kvelden, så jeg var rimelig utslitt etter den dagen. Jeg var nok øm litt ekstra mange dager på grunn av det
Det du beskriver er ikke uvanlig for meg andre dag etter uttak, men hvis du ikke føler deg bedre skal du ringe klinikken