September 2023

CanisBebis

Forumet er livet
Snøkrystallene2021❄️
Maisløyfene 2024
Har aldri startet en slik tråd før- men sier som Pippi: Det har jeg aldri prøvd før, så det klarer jeg helt sikkert! Mulig dere som er mer erfarne må veilede meg litt underveis :angelic:

Legg inn info som følgende:
Brukernavn - Alder - Barn man prøver på - Klinikk - Forsøk nr - Medisiner - oppstart/innsett

Venter på oppstart

Stimulerer

Feyra - 36 - B2 - Klinikk Hausken - IVF#6 Duostim 2/2 - Menopur, Fyremadel, Gonapeptyl - oppstart 30/8

Ciri - 39 - B2 - Medicus Stavanger - Forsøk nr 1 - Menopur, Fyremadel, Ovitrelle, er planen - oppstart uke 35

Nudda - straks 35 - b1 -Porsgrunn - forsøk nr1 - menopur, cyclogest, otrivelle -innsett uke 40

Vesla89 - 34 år - Barn 2 - Rikshospitalet - Forsøk nr 1 - Primolut, Gonapeptyl, GonalF, Ovitrelle, Cyctoglest og muligens Fragmin - oppstart 22.august/Sprøytestart 14.09/innsett og uttak uke 39

 Ruger

Bkno9118510- 35- Barn nr 2 - Hausken - IVF nr 1- Menopur +Fyremadel+gonapeptyl+otrivelle +cyclogest- oppstart 24 juli/innsett 8 sept

Høsteple - 33 - b1 - Medicus - Fer #2 ED - prednisolon, klexane, cyclogest og estradot

Ikke gravid
Heidetermeg - 33 - B2 - St Olavs - søskenforsøk nr 1 - fryseforsøk med blasto i naturlig syklus - regner med innsett i uke 38/39
Enga1 - 41 - B2 - Medicus Oslo - IVF#2, FER#1, letrozol, ovitrelle, cyclogest - innsett 6.sept

Ventepus - 37 - B1 - C medical - forsøk 7 - menopur, fyremadel, ovitrelle, utrogestan - oppstart ca 24 august

Sekiro-43-B3-Livio-forsøk nr. 1-progesteronstøtte etter eggløsning - innsett ca uke 38

Gravid
CanisBebis - 39- B2- Fertilitetsklinikken Porsgrunn (offentlig)- Forsøk 1 (første gang IVF) - Letrozol, Menopur, Fyremadel, Ovitrelle- Oppstart uke 36 egguttak uke 38- Ble gravid siste PP før oppstart :joyful:

Fjellgeita92 - 31 - b2 - hausken - frys#2 - prednisolon, cyclogest og ovitrelle

Månen - 34 - b1 - Medicus - fryseforsøk 1 i naturlig syklus med cyclogest og Ovitrelle - Innsett 14/9

Engelpia, 40,b1, ED2, styrt syklus, progynova fra syklusdag 2, prednisolon, albyl e og cyclogest oppstart 5 dager før innsett

Avbrutt
Drikkeflaske - 33 år - B1 - Livio - FER#2 av IVF#3 i naturlig syklus - prednisolon og cyclogest - innsett uke 39.

Totalfrys
mamlala - 38 - barn nr 3 - Medfem i Johannesburg - kommet ut av telling. 2 år siden vi startet dette søskenforsøket - femara, pergoveris og cetrotide foreløpig- Startet stimulering 22. august.

Last edited:
Ciri - 39 - B2 - Medicus Stavanger - Blir forsøk nr 1 - Menopur, Fyremadel, Ovitrelle, Cyclogest er det jeg vet om nå - Vet ikke oppstart, men håper kanskje det blir i september, så jeg melder meg inn her jeg da! :)

Ciri - 39 - B2 - Medicus Stavanger - Blir forsøk nr 1 - Menopur, Fyremadel, Ovitrelle, Cyclogest er det jeg vet om nå - Vet ikke oppstart, men håper kanskje det blir i september, så jeg melder meg inn her jeg da! :)
Yay, en til her inne :angelic: :excited001 :Heartpink

Vesla89 - 34 år - Barn 2 - Rikshospitalet - Forsøk nr 1 - Primolut, Gonapeptyl, GonalF, Ovitrelle, Lutinus og muligens Fragmin - oppstart 22.august/innsett uke 39

Medisinstart dagen etter datteras 3 årsdag, håper det gir lykke.

Engelpia, 40,b1, ED2, styrt syklus, progynova fra syklusdag 2, prednisolon, albyl e og cyclogest oppstart 5 dager før innsett

Vesla89 - 34 år - Barn 2 - Rikshospitalet - Forsøk nr 1 - Primolut, Gonapeptyl, GonalF, Ovitrelle, Lutinus og muligens Fragmin - oppstart 22.august/innsett uke 39

Medisinstart dagen etter datteras 3 årsdag, håper det gir lykke.
Da setter jeg deg på "stimulerer" fra 22. aug, hvis jeg har forstått det rett? Er ny både på assistert og på å admine tråd, hehe.

Da setter jeg deg på "stimulerer" fra 22. aug, hvis jeg har forstått det rett? Er ny både på assistert og på å admine tråd, hehe.
Jeg venter på oppstart fremtil 22.aug. Så er under venter enda. Men kan settes på stimulerer 22.aug ja.
Aldri laga tråd, men dette er 4. ferskforsøket + hatt ett frys. Så er ikke første gang i gamet. Hehe.

mamlala - 38 - barn nr 3 - Medfem i Johannesburg - kommet ut av telling. 2 år siden vi startet dette søskenforsøket - femara, pergoveris og cetrotide foreløpig- Starter stimulering 22. august. Mest sannsynlig bare egguthenting da de forventer overstimulering

Ventepus - 37 - B1 - C medical - forsøk 7 - menopur, fyremadel, ovitrelle, utrogestan - oppstart ca 24 august

Startet med femara og pergoveris i dag. Skal på ultralyd tirsdag om en uke, så flybilletter og overnatting er bestilt. Må ta to doser mens jeg er i flyet så håper det går fint i sikkerhetskontrollen :)

Er så frustrerende, mensen skulle kommet fredag eller i går, men ikke antydning, tok eggløsningstest i dag for å se om den kanskje var forsinket men negativ den og. Har så lyst å starte opp ❤️

Vedlegg

• IMG_20230826_152149.jpg
    IMG_20230826_152149.jpg
    2,3 MB · Visninger: 81
Måtte mikse og sette to av sprøytene på flyet i morges. Skjønte ikke hvorfor toalettet spylte hele tiden inntil jeg skjønte at albuen min trigget bevegelsessensoren. De andre passasjerene må ha trodd jeg hadde skikkelig diare eller noe som var på toalettet mye lenger enn normalt samt spylte ned ørten ganger :hilarious:

Back
Topp