Ja ser den. Vi pleier ha annenhvert år med min og hans familie, men nå blir det 2 år her pga jobb som sagtJupp, for min del kunne vi vært hjemme hvert år men for kengubsrnfts del så må vi variere, i år har han selv sagt han vil være her
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja ser den. Vi pleier ha annenhvert år med min og hans familie, men nå blir det 2 år her pga jobb som sagtJupp, for min del kunne vi vært hjemme hvert år men for kengubsrnfts del så må vi variere, i år har han selv sagt han vil være her
Vi hadde egentlig hvert 3 år , siden vi har 3 sett besteforeldre , men jeg synes ikke dissre selskapene var annet enn stress i grunn..så vi har feiret mest herJa ser den. Vi pleier ha annenhvert år med min og hans familie, men nå blir det 2 år her pga jobb som sagt![]()
Samme herJupp så det her om dagen.
Hadde jeg vært rik hadde jeg endt med 5 kalendere tror jeg![]()

Håper mannen gir meg en da så blir det toSamme her![]()
Stakkars litenMinstemor har hostet siden slutten av august.
Så nå har hun time hos en lege i fullt smittevernsutstyr om noen timer for å lytte litt på henne og sånn.
Jeg får bruke de 3 timene jeg har før jeg skal hente henne effektivt. Klesvask, trommelen er ferdig hører jeg så litt bretting, tenker å slå sammen spisebordet som har stått stort lenge, rydde av det mao, og altså vaske mer klær så jeg kan brette mer senere i dag
Og få redusert haugen på badet.
Jeg vurderte litt om jeg skulle bestille den med badebomber, så kunne jeg og ungene delt litt på demHåper mannen gir meg en da så blir det to![]()
Ah ja hadde vi hatt badekar hadde jeg nok sikkert hatt list på en sånn ogsåJeg vurderte litt om jeg skulle bestille den med badebomber, så kunne jeg og ungene delt litt på dem(ikke såå ofte jeg får lagt meg til i badekaret og ungene elsker slike ting, så vi kjøper det med jevne mellomrom likevel
)
Her har vi julemat uansett, blir bare mindre folkHåper vi får feiret med min familie, hvis ikke blir det alene med frøkna og maten vi selv velger.
Med min familie blir vi 12 stk, 8 voksne og 4 barn.
Her bader ungene sammen enda, men kun plass til en voksen herVi har badekar, plass til alle 4 oppi så vi burde strengt tatt hatt badebombe kalender som det snakkes om her
Altfor mange morsomme/spennende kalendereAh ja hadde vi hatt badekar hadde jeg nok sikkert hatt list på en sånn også
Ha ha ja det er detAltfor mange morsomme/spennende kalendere![]()
Skjønner. Artig.Her bader ungene sammen enda, men kun plass til en voksen her(sånn dusjbadekar eller hva jeg skal kalle det, praktisk for å slippe vannsøl)
Er det bare meg, mannen og frøkna blir det reinsdyr med fløtegratinerte poteter og bearneise. Det var det jeg og mannen spiste vår første jul sammen. Da feiret vi alene, for vi hadde ikke mulighet til å reise noen steder.Her har vi julemat uansett, blir bare mindre folk
Vi har ikke feiret kengubarnet sin bursdag ennå, må jo deles opp i ørten grupper da
Vi har badekar, plass til alle 4 oppi så vi burde strengt tatt hatt badebombe kalender som det snakkes om her
Er det bare meg, mannen og frøkna blir det reinsdyr med fløtegratinerte poteter og bearneise. Det var det jeg og mannen spiste vår første jul sammen. Da feiret vi alene, for vi hadde ikke mulighet til å reise noen steder.
Så lenge det er uten sitrus funker det her.Vi har også badekar, og plass til alle ungene, men da ikke en voksen. Helt standard badekar som sikkert er 30 år gammelt eller noe sånn. Eller 40, huset er 40.
Men badebomber bruker vi stort sett ikke. Har noen de har vunnet på lodd og sånn. Men jeg har unger som kan finne på å kløøøøøøø av slikt. Lett atopiske unger som gjør at disse ofte godt parfymerte greiene ikke er den beste ideen.
Oftest bader de rett og slett med parfymeri barnesåpe.