Haha, veldig morsomt.Det var da enda godt, når det er streik pleier vel busser å kjøre ikke gå
Er på 14.336 til nå i dag![]()
Sliten. Men litt godt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha, veldig morsomt.Det var da enda godt, når det er streik pleier vel busser å kjøre ikke gå
Er på 14.336 til nå i dag![]()
Greit med skritt detGått 14575 skritt idag da. Null buss som går![]()
Ja. Merker jeg er ute av trening med infeksjon og betennelse i skulderen i det siste da.Greit med skritt det
Nå har jo vi med vilje gått til Åsane og litt lenger for å nyte fint vær. Med fint vær mener jeg opphold og kan gå i t skjorte.Mens jeg ikke har mer enn 5131. Irriterer meg at den ikke teller alt jeg går inne. Mye den ikke får med seg på grunn at måten jeg går. Men jeg har funnet et par filmer på Netflix, når jeg har fått jentene i seng skal jeg marsjere til en film til jeg har 11 000 i alle fall,
Herlig det.Nå har jo vi med vilje gått til Åsane og litt lenger for å nyte fint vær. Med fint vær mener jeg opphold og kan gå i t skjorte.![]()
Ja, vi jobber jo ikke så har mere frihet sånn sett.. Savner jobb men innsett at det sannsynligvis aldri kommer til å skje, så prøver å nyte livet og har andre ting å bedrive tiden med. Må jo godta realitetene i verden.Herlig det.
Bra vær her også men jeg var jo på jobb. Og dagen ble litt blææææh!
Sunn innstilling det.Ja, vi jobber jo ikke så har mere frihet sånn sett.. Savner jobb men innsett at det sannsynligvis aldri kommer til å skje, så prøver å nyte livet og har andre ting å bedrive tiden med. Må jo godta realitetene i verden.
Ting er blæ innimellom ja. Hadde definitivt ikke sett for meg å være "pensjonert" som 32. Så for meg at jeg skulle jobbe til 67 minst.Sunn innstilling det.
Jeg er jo glad jeg er frisk og kan jobbe. Og glad jeg har en jobb.
Jeg liker jobben min også.
Jeg bare er litt rimelig lei av det å jobbe, tanken på å jobbe i rundt 30 år til. Jeg liker jobben og folka, men jeg orker ikke tanken på 30 år til der. Men jeg orker ikke tanken på 30 år med jobb et annet sted heller. Og det skal jeg.
Så. Ja. Det går over. Det vet jeg. Men litt blæ for tiden. Sikkert mange grunner til det.
Glad jeg har to feriedager nå. Selv om de skal brukes på kjedelige ting. Jeg har enda tre igjen og minst en skal brukes på shopping. Muligens en på innskriving for minstemor på skolen, det pleier skje i desember så da tar jeg en fridag og tar ungen ut av bhg. Innskriving på skolen også baker vi julekaker og koser oss resten av dagen.
Ting er blæ innimellom ja. Hadde definitivt ikke sett for meg å være "pensjonert" som 32. Så for meg at jeg skulle jobbe til 67 minst.
Men vet du, livet er det som skjer med deg, og dette skjedde med meg, så nå må jeg finne en måte å leve med det på. Det er faktisk den eneste måten jeg kan gjøre det på.
Alternativet er å gi opp, og stenge meg inne på ett rom. Så jepp...
Så gikk jeg meg en liten kveldstur, og er nå på 24.437 skritt....Haha, veldig morsomt.
Sliten. Men litt godt.
WowSå gikk jeg meg en liten kveldstur, og er nå på 24.437 skritt....
Mens jeg har jobbet meg opp til 9693 og bør opp til 11 000. Liten pause før de siste 1500Så gikk jeg meg en liten kveldstur, og er nå på 24.437 skritt....
Du er jo flink daMens jeg har jobbet meg opp til 9693 og bør opp til 11 000. Liten pause før de siste 1500
10 556 herMens jeg har jobbet meg opp til 9693 og bør opp til 11 000. Liten pause før de siste 1500
HuffForbasket vondt i bekken og korsrygg, verker så himla.. Merker at jobben (fått to nye tunge brukere) sliter litt ekstra på meg for tida, usj!